Heeft iemand van jullie toevallig de autocad tekeningen van alle pakkingen beschikbaar?
De ruitenwisser motor is hertseld. Was inderdaad defect. heb zolang van kraan een leenmotor, kan ik in ieder geval weer rijden als de weersvoorspelling minder is.
Nu aan de lekkages beginnen.
Bij thuiskomst vandaag ging de motor niet meer uit(na terugdraaien en verwijderen van de sleutel), heb hem moeten uitschakelen door de stekker uit de bobine te trekken. Iemand een idee?
Autocad tekeningen pakkingen
- Roger
- JDMM
- Roger
Werk zelf met pakkingen, ben binnen mijn bedrijf verantwoordelijk voor de Business Unit pakkingen. Ik zou ze zelf kunnen laten maken als ik de tekeningen heb.Petwin wrote:Contactslot kapot?
Nee.. geen autocad files van de pakkingen... Just out of curiosity... waarom heb je die nodig?
Waarschijnlijk inderdaad het contactslot. Komt al een nieuwe aan.
- Roger
Ruitenwissermotor.
JDMM wrote:Ruitenwissermotor kopen ?
Jan.
Jan, als je een werkende 6 Volt ruitenwissermotor voor een 356 B T5 Coupe beschikbaar hebt verneem ik dat graag. Stuur me even een prive mail met je prijs.
-
- JDMM
Re: Ruitenwissermotor.
Roger wrote:JDMM wrote:Ruitenwissermotor kopen ?
Jan.
Jan, als je een werkende 6 Volt ruitenwissermotor voor een 356 B T5 Coupe beschikbaar hebt verneem ik dat graag. Stuur me even een prive mail met je prijs.
PM gestuurd.
Jan.
Return to “Vraag het de Wijzen”