Autocad tekeningen pakkingen

Voor technische vragen over je Porsche 356, kun je hier terecht en onze technische Gurus zullen proberen je weer op weg te helpen.
Roger

Autocad tekeningen pakkingen

Postby Roger » 12 Jun 2009 19:17

Heeft iemand van jullie toevallig de autocad tekeningen van alle pakkingen beschikbaar?

De ruitenwisser motor is hertseld. Was inderdaad defect. heb zolang van kraan een leenmotor, kan ik in ieder geval weer rijden als de weersvoorspelling minder is.

Nu aan de lekkages beginnen.

Bij thuiskomst vandaag ging de motor niet meer uit(na terugdraaien en verwijderen van de sleutel), heb hem moeten uitschakelen door de stekker uit de bobine te trekken. Iemand een idee?
JDMM

Postby JDMM » 12 Jun 2009 22:37

Ruitenwissermotor kopen ?

Jan.
Roger

Postby Roger » 13 Jun 2009 07:33

Petwin wrote:Contactslot kapot?

Nee.. geen autocad files van de pakkingen... Just out of curiosity... waarom heb je die nodig?
Werk zelf met pakkingen, ben binnen mijn bedrijf verantwoordelijk voor de Business Unit pakkingen. Ik zou ze zelf kunnen laten maken als ik de tekeningen heb.

Waarschijnlijk inderdaad het contactslot. Komt al een nieuwe aan.
Roger

Ruitenwissermotor.

Postby Roger » 13 Jun 2009 07:34

JDMM wrote:Ruitenwissermotor kopen ?

Jan.

Jan, als je een werkende 6 Volt ruitenwissermotor voor een 356 B T5 Coupe beschikbaar hebt verneem ik dat graag. Stuur me even een prive mail met je prijs.
stef69

Postby stef69 » 13 Jun 2009 10:43

Petwin wrote:Contactslot kapot?

Nee.. geen autocad files van de pakkingen... Just out of curiosity... waarom heb je die nodig?

als je pakkingen kan scannen, kopie maken, opmeten en schets maken, een originele set leveren, ... wil ik autocadtekeningen wel maken en leveren
Stefan
JDMM

Re: Ruitenwissermotor.

Postby JDMM » 13 Jun 2009 19:52

Roger wrote:
JDMM wrote:Ruitenwissermotor kopen ?

Jan.

Jan, als je een werkende 6 Volt ruitenwissermotor voor een 356 B T5 Coupe beschikbaar hebt verneem ik dat graag. Stuur me even een prive mail met je prijs.

PM gestuurd.

Jan.

Return to “Vraag het de Wijzen”