Geheel nieuw ontwerp siliconen klepdekselpakkingen, beter dan alles wat tot nog toe wordt aangeboden, en 1000% beter dan de originele kurken pakkingen.
Maken je auto perfect lekvrij aan de klepdeksels, ook in het geval van getordeerde koppen of deksels.
Bestel nu, de voorraad is beperkt, € 45/set
Jan.
Edit: Omdat de prijs, de verzendkosten en invoerrechten erg meevielen kosten ze € 30/set.
Klepdekselpakkingen
- JDMM
Klepdekselpakkingen
Last edited by JDMM on 05 May 2010 11:25, edited 1 time in total.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Vvoister
Re: Klepdekselpakkingen
Zelf laten maken Jan? Lijkt mij wel interessant. Al uitvoerig getest door deze en gene?
Erik
Porsche 356 SC
Porsche 356 SC
- JDMM
Heb een aantal sets besteld, maar nog niet hier, dus ook nog geen ervaring mee, zoek nog een testpiloot.
Hoop wel diverse mensen blij te maken die tot nog toe steeds last hebben van overmatige lekkage.
De firma die ze maakt heeft zijn sporen verdiend met het maken van allerlei siliconenpakkingen voor Engelse auto's, en die lekken veel harder dan 356en.
Jan.

Hoop wel diverse mensen blij te maken die tot nog toe steeds last hebben van overmatige lekkage.
De firma die ze maakt heeft zijn sporen verdiend met het maken van allerlei siliconenpakkingen voor Engelse auto's, en die lekken veel harder dan 356en.
Jan.
- Bos
- Moderator
JDMM wrote: zoek nog een testpiloot
gevonden
- E10
- Moderator
Kun je die ook hergebruiken nadat je deksels eraf zijn geweest? Lijkt me wel als het een beetje goeie silicone is. Ik heb genoeg ergernis gehad met mijn kever, en ik wil nu ook een lekvrije auto. Dus leg hem maar naast de hardyschijf en de linkse rubberstop.
- Richard
- Moderator
-
voor mij nog geen set, maar wel graag jullie bevindingen...
Michael
Michael
- JDMM
Etienne wrote:Kun je die ook hergebruiken nadat je deksels eraf zijn geweest? Lijkt me wel als het een beetje goeie silicone is. Ik heb genoeg ergernis gehad met mijn kever, en ik wil nu ook een lekvrije auto. Dus leg hem maar naast de hardyschijf en de linkse rubberstop.
Een gat in de markt kennelijk, half Ned. wil zo'n setje, heb al bij moeten bestellen.

Ze zijn zeker herbruikbaar, montage instructie zit er bij.
Jan.
- Richard
- Moderator
Jan,
Moet ik centjes over maken?
Of meenemen naar Haspengouwrit?
Moet ik centjes over maken?
Of meenemen naar Haspengouwrit?
Richard
'63 356B
'63 356B
- JDMM
Dat komt wel goed op de Haspengouwenrit hoor.
Ben voorlopig eens begonnen met te testen op mijn eigen auto.
Het in het deksel plakken is iets bewerkelijker als de kurken pakkingen, en moet erg secuur gebeuren. Hier kom ik nog op terug.
Jan.
Ben voorlopig eens begonnen met te testen op mijn eigen auto.
Het in het deksel plakken is iets bewerkelijker als de kurken pakkingen, en moet erg secuur gebeuren. Hier kom ik nog op terug.
Jan.