Accu badge (Bosch, Varta, etc.)
- Hirth
Accu badge (Bosch, Varta, etc.)
Ik laat momenteel een aantal accu emblemen maken. Leuk detail. Mocht iemand er eentje willen hebben prijs is €30 per stuk. Heb er slechts een aantal extra.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Hirth
Re: Accu badge (Bosch, Varta, etc.)
E, nope tenzij je een voorbeeld hebt. Varta's die ik heb gezien hadden gele randjes. Blauw kan ook maar moet je er dan zelf oprollen.
- Hirth
j.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Hirth
Heb mij laten vertellen dat de accus voor bijvoorbeeld VW's en andere autos de polen op een andere plek hadden. Probleem nu is dat de "tar top" accu's die je kan kopen de polen ook op de verkeerde plek hebben. Mocht iemand een goede source hebben voor een "correcte" tar top accu voor een 356 dan verneem ik het graag.
- Hirth
P, weet het niet exact daar ik ze nog niet in mijn hand heb gehad (worden nu gemaakt) maar max zo's 5mm gok ik. Dit zou dus geen probleem moeten opleveren voor de cover. Zou je eventueel met een warme ronde plaat een cirkel kunnen persen op de accu? Op die manier ziet alles er wat origineler uit. Wel riskant, lukt het niet ziet je dure accu er niet meer uit.
Waar heb jij je accu uiteindelijk gekocht?
Waar heb jij je accu uiteindelijk gekocht?
- Hirth
Toch eens wat extra onderzoek gedaan naar accu's en de locatie van het logo. Leek mij al zo vreemd dat ze een standaard DIN spec accu zouden hebben aangepast voor een Porsche. Onder de reactie van een goede vriend op mijn vraag
"I know that answer without looking. The logo goes towards the back of the car so you cannot see it when the battery is installed. A couple of people started putting the logo on the outside and from there a lot of people think that is the way it was-----they are wrong."
"I know that answer without looking. The logo goes towards the back of the car so you cannot see it when the battery is installed. A couple of people started putting the logo on the outside and from there a lot of people think that is the way it was-----they are wrong."
- Hirth
- Hirth
score van vandaag

- Hirth
erg blij mee, van december 1954 dus echt een oude. Amps zijn iets te licht voor een coupeetje (niet 84) maar niet te min erg leuk. Zo zie je maar, houd je ogen open op e-bay
-
Petwin wrote:Ik neem dat hij geen lading meer vasthoudt?
dat kan toch geen probleem zijn, ik heb hier al zwaardere ingrepen gezien
bak openen, desnoods met slijpschijf, juist onder ovenrand en "interieur" volledig strippen en vervangen ? succes ermee
Stefan
- JDMM
www.accuwijzer.nl
Vroeger waren er bedrijven die een nieuw binnenwerk in een accu plaatsten, toen om economische redenen.
Bovenstaand bedrijf kan het mogelijk nog.
Jan.
Vroeger waren er bedrijven die een nieuw binnenwerk in een accu plaatsten, toen om economische redenen.
Bovenstaand bedrijf kan het mogelijk nog.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Hirth
De Accu is NOS dus hij zou zomaar kunnen werken. Indien dit niet het geval is is de link gepost door Jan mogelijk interessant, dank hiervoor.
- Hirth
Jep, de kleine kartonnetjes onder de dopjes zitten er nog in. Heeft nooit een druppel accuzuur gezien.
-
Joris Koning wrote:Jep, de kleine kartonnetjes onder de dopjes zitten er nog in. Heeft nooit een druppel accuzuur gezien.
dan zou hij gewoon moeten werken, dat had ik niet verwacht

Stefan