Das Getriebe
- E10
- Moderator
- Posts: 2474
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Das Getriebe
Het verschil tussen de paruzzi banden en de joma banden is dat Paruzzi een band in 1 lange lengte levert plus genoeg klemmen waarmee je 8 hoezen kunt monteren en je dus ook meteen genoeg hebt om de verwarmingsslangen aan de heater cans te bevestigen. Joma levert alles in een voorgesneden lengte waarbij je per saldo duurder uit bent.....
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Re: Das Getriebe
Etienne wrote:Het verschil tussen de paruzzi banden en de joma banden is dat Paruzzi een band in 1 lange lengte levert plus genoeg klemmen waarmee je 8 hoezen kunt monteren en je dus ook meteen genoeg hebt om de verwarmingsslangen aan de heater cans te bevestigen. Joma levert alles in een voorgesneden lengte waarbij je per saldo duurder uit bent.....
goede tip
thanks
Stefan
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Re: Das Getriebe
Petwin wrote:Petwin wrote:JDMM wrote:Ik denk dat ik die bedoel, maar kan het niet goed zien.
Hydr.remleiding en t.t.kabel dus.
Jan.
Yep dat zijn gewoon de bandjes waar bijv. bij jou ook de handremkabels aan hangen. Bij een A tje zitten er aan beide kanten van de bak twee hoekjes met daaraan links twee extra bandjes en rechts één. N.B. bij een A-tje zijn deze zwart en niet grijs zoals bij een T5 en later.
Ik geloof dat ik je nog steeds niet begrijp... met die bandjes bedoelde ik dezelfde soort als waar bij een B de handremkabels aan hangen maar dan korter.
???
Kortere bandjes, maar wat hangt er nu aan die bandjes die m.b.v. een ijzertje aan de differentieeldeksels bevestigd zitten ?
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Re: Das Getriebe
Bedankt, morgen ga ik van die ijzertjes/bandjes op een A bak schroeven, vandaar de interesse in hoe het precies zit.
Zitten die twee klemmetjes links onder dezelfde moer , (de onderste van de twee voorste ) ?
Jan.
Zitten die twee klemmetjes links onder dezelfde moer , (de onderste van de twee voorste ) ?
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Re: Das Getriebe
Petwin wrote:Yep, zitten op hetzelfde haakje. Zie detail foto's.
bak lijkt heel goed op de mijne 741 uit 6/63
maar ik heb optionele "compenstating spring" eronder met een cupje om deze te laten steunen op bak en dat zie ik niet bij die van u
rechts op deze foto http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=alb ... m=XSDW8HVH klein stukje te zien
wagens met optionele comp spring, werd deze bak dan speciaal aangepast? lijkt mj wel heel idioot en dat verwacht ik niet
Last edited by stef69 on 03 Feb 2010 19:26, edited 1 time in total.
Stefan
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Re: Das Getriebe
De cup voor de compensatingspring zit alleen onder op de 741 bakken.
Getoonde bak is vroeger, waarschijnlijk 644.
Jan.
Getoonde bak is vroeger, waarschijnlijk 644.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Re: Das Getriebe
Petwin wrote:Klopt Jan. De Mijne is een 644. Ouwe muik dus.
Klopt inderdaad, doe liever 8 H.-D. blokken als een 644.

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
Return to “Moet ik even kwijt...”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest