Voorklep
- E10
- Moderator
Re: Voorklep
De saga continues...... weer een andere klep gevonden. Heeft een iets betere pasvorm dan de vorige maar om nou te zeggen; wat past ie lekker, dat nou ook weer niet. Kijk en beoordeel zelf en geef eventueel je mening.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- E10
- Moderator
Nog een foto en dan mijn eigen klep om het makkelijker of moeilijker te maken. wijze raad is duur, een andere klep ook. Wat zou ik doen??
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- JDMM
Etienne,
Ik heb geen verstand van kleppen, maar zou het heel misschien niet zo kunnen zijn dat deze ( de rode) altijd op jouw auto heeft gezeten ?
Is dat na te vragen bij waar je hem vandaan hebt ?
Verder zou ik de klep gebruiken die je hebt en me focussen op de rest van de auto, maar wel steeds blijven uitkijken naar "de A klep" die wel past. Als die al bestaat.
Jan.
Ik heb geen verstand van kleppen, maar zou het heel misschien niet zo kunnen zijn dat deze ( de rode) altijd op jouw auto heeft gezeten ?
Is dat na te vragen bij waar je hem vandaan hebt ?
Verder zou ik de klep gebruiken die je hebt en me focussen op de rest van de auto, maar wel steeds blijven uitkijken naar "de A klep" die wel past. Als die al bestaat.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- E10
- Moderator
En dan moet de mooiste foto nog komen.... Vanavond of morgen laat ik zien dat lassen niet voor iedereen is weggelegd.
Petwin, slot aanpassen? Het slot zou zo toch moeten passen of bedoel je het ingedrukte deel omvormen tot een A vorm?
Petwin, slot aanpassen? Het slot zou zo toch moeten passen of bedoel je het ingedrukte deel omvormen tot een A vorm?
-
ik sluit me aan bij Edwin
ziet er nog zo slecht niet uit
ziet er nog zo slecht niet uit
- E10
- Moderator
Slot aanpassen is wel te doen.
Jan, de rode klep is van een BT5 en kan er dus niet altijd op gelegen hebben. Natuurlijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lang, maar dat is niet meer na te gaan.
De volgende foto van een mooi stukje laswerk wilde ik jullie toch niet onthouden..... Als je 'm uitvergroot kun je 'm als kunst aan de muur hangen.
Jan, de rode klep is van een BT5 en kan er dus niet altijd op gelegen hebben. Natuurlijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lang, maar dat is niet meer na te gaan.
De volgende foto van een mooi stukje laswerk wilde ik jullie toch niet onthouden..... Als je 'm uitvergroot kun je 'm als kunst aan de muur hangen.
Return to “Vraag het de Wijzen”