P@rno??

Wat wil je dat wij ook weten?
Hirth

P@rno??

Postby Hirth » 24 Aug 2009 07:00

Image

Image

Image

Image

Image
paul

Re: P@rno??

Postby paul » 24 Aug 2009 07:59

Ieder zijn ding, Joris. :wink: Maar zijn het dan speciaal de uitlaten die je opwinden? :P
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
Knick

Postby Knick » 24 Aug 2009 20:36

Heel mooi. Je eigen motor?
Hirth

Postby Hirth » 24 Aug 2009 21:52

Nee, niet mijn blok, is het blok van een vriend, heeft in een werks auto oorspronkelijk op Le Mans gelopen. Enkele motoren hadden verzinkt plaatwerk. Om te zorgen dat alles perfect qua tint was hebben ze alles opnieuw gemaakt. Tevens nog enkele extra delen voor mijn 1500 motor. Mijn blok is hopelijk snel aan de beurt om al het plaatwerk perfect passend te maken. Er zijn veel variaties in het plaatwerk na gelang type motor, carburateurs etc. Uitdaging voor mijn zijn de lower boxes daar ik een RS60 blok heb met Elva koppen moeten we hier 2 liter boxes voor aanpassen. Houd jullie op de hoogte met foto's zodra het project gaat lopen.

Edwin, dit is een nieuw type uitlaat, niet mijn smak maar wel erg fraai, op de foto's was men nog bezig alles passend te maken.

Als iemand ooit speciale plaatwerk wensen heeft feel free to let me know, misschien kan ik helpen.

Return to “Kijk nou toch....”