Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de wereld van Porsche 356 en ben niet zo technisch. Na de aanschaf van mijn auto heb ik een vraag.
De vooruit is gebogen/geknakt in het midden. Ik denk dat dit gekomen is doordat de wagen lang stilgestaan heeft in de zon? Is het mogelijk dat de auto in een ongeluk is geweest? Voorraan in het dak bij de raamrand zit ook een "vouw".
Nu wil ik weer een ronde voorruit erin laten zetten. Waar kan ik dat het beste doen?
Al vast bedankt voor jullie tips.
Voorruit
-
- Knick
Re: Voorruit
Foto misschien?
-
Knickscheibe misschien? 

If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
-
Knickook wrote:Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de wereld van Porsche 356 en ben niet zo technisch. Na de aanschaf van mijn auto heb ik een vraag.
De vooruit is gebogen/geknakt in het midden. Ik denk dat dit gekomen is doordat de wagen lang stilgestaan heeft in de zon? Is het mogelijk dat de auto in een ongeluk is geweest? Voorraan in het dak bij de raamrand zit ook een "vouw".
Nu wil ik weer een ronde voorruit erin laten zetten. Waar kan ik dat het beste doen?
Al vast bedankt voor jullie tips.
de vroege 356 (model Pre-A) hadden gewoon een ruit en dak met knik erin
zie hier voor meer uitleg : http://www.356registry.com/techinfo/res ... index.html
Stefan
-
Dank jullie wel. Sommige hebben een rubber strip midden op de ruit geplakt. Moet ik dit dan ook doen eigenlijk?
Groeten
Groeten
- Knick

Return to “Vraag het de Wijzen”