De versnellingspook moet op slot gezet kunnen worden in de standen achteruit en neutraal.
Ik kan hem op slot zetten in de achteruit, eerste en derde versnelling, maar niet in neutraal.
( Ik heb het desbetreffende draadje op het Reg.forum gelezen, een paar leuke foto's, maar mijn probleem heeft daar niemand.)
Iemand een oplossing ?
Jan.
Versnellingspookslot
- JDMM
- Knick
-
Re: Versnellingspookslot
JDMM wrote:De versnellingspook moet op slot gezet kunnen worden in de standen achteruit en neutraal.
Ik kan hem op slot zetten in de achteruit, eerste en derde versnelling, maar niet in neutraal.
( Ik heb het desbetreffende draadje op het Reg.forum gelezen, een paar leuke foto's, maar mijn probleem heeft daar niemand.)
Iemand een oplossing ?
Jan.
op 356registry een zelfde topic de laatste dagen, de plaats waar deel van slot ingrijp op schakelstang is uitgeslten, daar voorstel om op te lassen
Stefan
- Knick
- JDMM
R.R.,
Hoe moeilijk/gemakkelijk is het voor een leek om deze ring te vervangen ?
Heb me nog niet verdiept in de boeken over dit onderwerp.
Toen ik de auto kocht had ie 52k. miles gelopen en toen kon ik hem in neutraal ook al niet op slot zetten.
Dit is een tamelijk belangrijk onderwerp omdat het enerzijds een voorwaarde is van mijn verzekering om het spookslot te gebruiken, en anderzijds wil ik hem bij brand o.i.d. naar buiten kunnen duwen.
Als het tenminste binnen brandt en niet buiten, dan moet ik van plan veranderen.
Jan.
Hoe moeilijk/gemakkelijk is het voor een leek om deze ring te vervangen ?
Heb me nog niet verdiept in de boeken over dit onderwerp.
Toen ik de auto kocht had ie 52k. miles gelopen en toen kon ik hem in neutraal ook al niet op slot zetten.
Dit is een tamelijk belangrijk onderwerp omdat het enerzijds een voorwaarde is van mijn verzekering om het spookslot te gebruiken, en anderzijds wil ik hem bij brand o.i.d. naar buiten kunnen duwen.
Als het tenminste binnen brandt en niet buiten, dan moet ik van plan veranderen.
Jan.
Return to “Vraag het de Wijzen”