Groot nieuws, het is toch uiteindelijk gelukt, ik ben sinds vorige maand de eigenaar van een rode 356 bt5! Overgenomen van Pascal (die nogal wat positieve ondersteuning aan dit forum heeft gegeven volgens mij).
De 356 heeft nog gedeeltelijk het uiterlijk van een outlaw/rally 356 zonder dat er rigoureuze aanpassingen aan zijn doorgevoerd. De originele bumpers en velgen zijn nog bij de auto. Pascal heeft er weinig mee gereden de afgelopen jaren, hoop dat in ieder geval toch te verbeteren

In basis een erg nette 356. Bodem is enkele jaren terug vervangen, interieur in nieuwstaat en veel onderhoud op uitgevoerd. Daarnaast, en dat maakt het extra leuk, zijn alle eigenaren bekend. De 2e eigenaar, in de VS, heeft hem 47 jaar gehad.
Deze winter ga ik eerst eens aan de slag met onderhoud, goede behandeling tegen roest, wellicht de originele velgen terug en dan zo snel mogelijk nadat de pekel weggeregend is rijden! Ik verheug me er enorm op!
Dank voor het meedenken de afgelopen periode. Ik ben blij dat het uiteindelijk toch in NL gelukt is ondanks de fatsoenlijke opties in de VS.
Ik woon overigens in Heeze. Hoop jullie in het voorjaar bij een meeting of andere plek te spreken.
En natuurlijk een foto: