Welke kwaliteit , welk merk ?
Alvast bedankt voor de tips

JDMM wrote:Het merk zal niet veel uitmaken, ik heb ook een ander merk.
Molybdeensulfide vet ( molykote) zou ik niet aanbevelen, meer voor roterende toepassingen vs. stotende belasting. Bij veroudering en hogere temperaturen kan het uitkristaliseren.
De 14 smeerpunten:
4x fusees ( voorwielen van de grond.)
4x stuurstang kogels
2x bovenste torsiebuis voor L+R.
2x onderste torsiebuis L+R.
2x handremkabel waar ze uit de tunnel komen.
Bij de torsiebuizen voorzichtig pompen om te voorkomen dat de seals naar buiten komen.
Jan.
Petwin wrote:JDMM wrote:Het merk zal niet veel uitmaken, ik heb ook een ander merk.
Molybdeensulfide vet ( molykote) zou ik niet aanbevelen, meer voor roterende toepassingen vs. stotende belasting. Bij veroudering en hogere temperaturen kan het uitkristaliseren.
De 14 smeerpunten:
4x fusees ( voorwielen van de grond.)
4x stuurstang kogels
2x bovenste torsiebuis voor L+R.
2x onderste torsiebuis L+R.
2x handremkabel waar ze uit de tunnel komen.
Bij de torsiebuizen voorzichtig pompen om te voorkomen dat de seals naar buiten komen.
Jan.
15... gas hendel op versnellingsbak...(niet bij alle modellen)
JDMM wrote:
Bij de torsiebuizen voorzichtig pompen om te voorkomen dat de seals naar buiten komen.
Jan.
horsepowerjunkie wrote:JDMM wrote:
Bij de torsiebuizen voorzichtig pompen om te voorkomen dat de seals naar buiten komen.
Jan.
Dus pneumatisch is misschien ook geen goed idee?
Return to “Vraag het de Wijzen”
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests