Misschien komt het omdat ik in forumverband ook wel eens in een zwarte 912 verscheen, maar die is inmiddels naar België verhuisd. En ik woon nog steeds in Amsterdam.

Roma wrote:Mijn naam is Mart. Mijn achternaam zou 'Dankbaar' kunnen zijn want ooit werd ik hier gedoogd. Gedoogd? Ja, gedoogd, want ik rijd in zo'n nep-Speedster. Naar mijn idee wel een erg fijne en ook mooie, maar toch.
Misschien komt het omdat ik in forumverband ook wel eens in een zwarte 912 verscheen, maar die is inmiddels naar België verhuisd. En ik woon nog steeds in Amsterdam.
Petwin wrote:
Ha die Mart,
Nu jij weer terug bent, heb ik eigenlijk geen excuus meer om niet hetzelfde te doen
Voor diegenen die mij niet kennen, ik doe ook wat met 356jes, rijden en sleutelen:)
P
Petwin wrote:Roma wrote:Mijn naam is Mart. Mijn achternaam zou 'Dankbaar' kunnen zijn want ooit werd ik hier gedoogd. Gedoogd? Ja, gedoogd, want ik rijd in zo'n nep-Speedster. Naar mijn idee wel een erg fijne en ook mooie, maar toch.
Ha die Mart,
Nu jij weer terug bent, heb ik eigenlijk geen excuus meer om niet hetzelfde te doen
Voor diegenen die mij niet kennen, ik doe ook wat met 356jes, rijden en sleutelen:)
P
Matthijs356 wrote:eindelijk...
Iedereen terug!
![]()
![]()
Matthijs356 wrote:eindelijk...
Iedereen terug!
![]()
![]()
Bos wrote:Matthijs356 wrote:eindelijk...
Iedereen terug!
![]()
![]()
Toch niet iedereen denk ik
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests