E10ne
- E10
- Moderator
Re: E10ne
Hoe groot schat je de kans dat je na deze koop ook nog gelukkig getrouwd bent.....?
Om Michael te citeren: NOT!
En wat moet je dan? Helemaal alleen van die velgen genieten die ook nog van geen meter rijden? Nee, laat me dan maar lekker slapen met een leuk vrouwtje en een gevulde portemonee
PS: Sst, Pet, als we een keertje helemaal alleen zijn dan fluister ik wel in je oor dat ik stiekum toch best wel een beetje jaloers op je velgen ben..... (maar niet verder vertellen...)

Om Michael te citeren: NOT!
En wat moet je dan? Helemaal alleen van die velgen genieten die ook nog van geen meter rijden? Nee, laat me dan maar lekker slapen met een leuk vrouwtje en een gevulde portemonee

PS: Sst, Pet, als we een keertje helemaal alleen zijn dan fluister ik wel in je oor dat ik stiekum toch best wel een beetje jaloers op je velgen ben..... (maar niet verder vertellen...)
- Richard
- Moderator
Kerstkadootje van je 13e, 14e en 15e maand? http://www.ebay.de/itm/porsche-356-drums-Rudge-/110787698353?pt=DE_Autoteile&hash=item19cb761eb1#ht_500wt_951
Richard
'63 356B
'63 356B
- E10
- Moderator
De bumperguards heb ik na het verkoperen terug laten sturen om ze nog eens te kunnen passen. Met al die hoekjes en bochtjes komt het vrij nauw. Iets teveel koper op een hoekje kan ergens anders al een speling geven. Je kunt dan beter nu iets van het koper afvijlen dan straks van het chroom. Maar vijlen is niet nodig, alles past prima. Dus ze kunnen terug naar de verchromer voor de eindafwerking. De lagen nikkel en chroom zijn zo dun dat dit geen problemen gaat opleveren.
Return to “Project van.......”