zetel
- yellow356
zetel
Is er bij een 356C een verschil in de voorste zetel qua bediening om de rugleuning naar voor te bewegen en dit als je achteraan zit? Hoeft er links en rechts van elke zetel een zwarte knop te zitten om de vergrendeling los te maken? En is de diameter van buis/stang even dik bij de linkse en rechtse zetel?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Re: zetel
Het is me niet helemaal duidelijk wat je precies wil weten. Ik dacht dat de stoelen gewoon hetzelfde waren.
Nee, dat is niet zo. In ieder geval niet qua bediening. Ik kan het nu niet nakijken. "Ksit aan see, sonder Porsje."
Mocht niemand anders je posten, krijg je mijn antwoord volgende week.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
- yellow356
Re: zetel
De zetels hebben 2 verschillende knoppen. Ik ken enkel de engelstalige benaming ervan. Je hebt " the seat adjusting lever knob " waar je er 2 nodig van hebt per wagen en dan heb je nog " the seat recliner knob ", hier heb je er 4 van nodig per wagen. Volgens de site van sierra madre collection 1 voor de linkse zetel en 3 voor de rechtse zetel. Dus is er wel een verschil tussen de zetels.
Heeft er misschien iemand foto's van originele zetels van een C zodat het me iets duidelijker wordt ?
Heeft er misschien iemand foto's van originele zetels van een C zodat het me iets duidelijker wordt ?
Return to “Vraag het de Wijzen”