5mm dik (ongeveer )
om aan dakje te kleven en onder achter bankje te leggen ...
of is dit niet goed daarvoor graag input...
groet
ondermat / feuter
-
ondermat / feuter
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Re: ondermat / feuter
Petwin wrote:Dit spul kun je natuurlijk overal plakken waar je maar wilt, twee dingen die me te binnen schieten, 1) origineel werd natuurlijk Apenhaar gebruikt en 2) als je toch afwijkt van het origineel waarom dan dit materiaal gebruiken wat volgens mij vocht vasthoudt en een beperkt antidreun effect heeft?
apenhaar = heb ik niet in een kooi zitten .... nee weet dus niet waar ik moet beginnen zoeken, en als vervanging antie dreun mat ...
van die matten dat weegt zeer veel voor onze lichte wagentjes ?? dus ik stapte naar een knul hier in de buurt die wat resto werk doet met de vraag wat hij er voor in de plaats zou gebruiken ... antwoord ondermat van een tapijt (maw) iets wat op die feuter trekt !
moet er wel bij zeggen dat hij weinig tot geen p356 doet !
dat er antie dreun in de deuren gaat , ok zal ook gebeuren maar aan een hemeltje ? (kan zijn hoor maar zat er bij mij niet op en zo origineel hoeft ze bij mij nu ook niet te zijn , vroeg me gewoon af wat de alternatieven zijn indien ik geen apen kweek voor dat haar )
groet !

- Bos
- Moderator
Re: ondermat / feuter
Probeer je eigen haar eens? Of zoek een paar donoren?