Hallo,
Weet er iemand waar je een "torque dude" kan kopen?
Of kan dat alleen vanuit de US?
Zelfde voor Bursch uitlaat, ik weet dat CSP ze heeft maar vindt ze nogal duur in vergelijking.
Alvast bedankt!
Pascal.
torque dude & bursch in Europa?
- 356t0
- JDMM
Re: torque dude & bursch in Europa?
Torque Meister, of bedoel je dat niet ?
Jan.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- 356t0
Sorry jongens,
Ben een beetje nieuw hier, misschien had ik onder "Wie weet... ?" moeten posten.
Torque Meister is inderdaad wat ik zoek. Ik kende alleen Torque Dude, tot vandaag. Ik moet dus bij de VW jongens à la BBT zijn?
T0 kwam voor T1, een pre-A'tje dus. ('54 coupé, hoop dat het avatar gedoe nu wel gelukt is)
En dan nog een Bursch met demonteerbare demper, de oude is nu echt wel helemaal op. Enig idee waar?
Thx.,
Pascal.
Ben een beetje nieuw hier, misschien had ik onder "Wie weet... ?" moeten posten.
Torque Meister is inderdaad wat ik zoek. Ik kende alleen Torque Dude, tot vandaag. Ik moet dus bij de VW jongens à la BBT zijn?
T0 kwam voor T1, een pre-A'tje dus. ('54 coupé, hoop dat het avatar gedoe nu wel gelukt is)
En dan nog een Bursch met demonteerbare demper, de oude is nu echt wel helemaal op. Enig idee waar?
Thx.,
Pascal.
- 356t0
Ok, de torquemeister/-dude is besteld.
En wat de Bursch betreft... ieder z'n ding hè
Hij zat erop toen ik hem kocht en ik vind het geluid best leuk.
Het leukste aan zo'n oude rakker is (voor mij) er mee kunnen rijden. Originaliteit vind ik niet het belangrijkste en in ieder geval ondergeschikt aan rijplezier. Niet dat ik hem ga verprutsen met een VW-motor of 12V of zo, dat gaat me dan weer wat te ver...
Bedankt voor de hulp!
En wat de Bursch betreft... ieder z'n ding hè

Hij zat erop toen ik hem kocht en ik vind het geluid best leuk.
Het leukste aan zo'n oude rakker is (voor mij) er mee kunnen rijden. Originaliteit vind ik niet het belangrijkste en in ieder geval ondergeschikt aan rijplezier. Niet dat ik hem ga verprutsen met een VW-motor of 12V of zo, dat gaat me dan weer wat te ver...
Bedankt voor de hulp!

Return to “Vraag het de Wijzen”