nog een paar weken wachten en dan komt ie
we hebben van maurice f. een mooie 356 b t5 super 90 cabrio met hardtop gekocht
we hebben al een 911 3.0 sc cabrio. het verstand zegt dat deze weg moet maar wil dit eigenlijk niet. ondertussen staat ie te wachten op zijn nwe stalgenoot.
vorig jaar de tulp gereden met een 2 tak saab en nu sterk de behoefte om dit open te doen en dan met de p. natuurlijk.
we gaan eerst rijden en dan kijken wat we nog gaan doen (wel geen cabriokap, norm uitlaat etc etc)
we hebben er zin in
mijn eerste 356
- ferry p
- Bos
- Moderator
Re: mijn eerste 356
och, zo een kap hoeft geen lijdensweg te zijn, omring je enkel met de juiste mensen
welkom!
welkom!
-
Welkom.
Dan heb je deze gekocht?
Dan heb je deze gekocht?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ferry p
joost wrote:Welkom.
Dan heb je deze gekocht?
klopt
hij wordt nu gekeurd, wat kleine dingen gedaan en een tonneau cover op maat gemaakt.
handig als het regent

- Bos
- Moderator
ferry p wrote:joost wrote:Welkom.
Dan heb je deze gekocht?
klopt
hij wordt nu gekeurd, wat kleine dingen gedaan en een tonneau cover op maat gemaakt.
handig als het regent
Ga je tenaxen rondom de wagen zetten? Die van mij heeft dat ook. Zit een factory tonneau bij.
- ferry p
ja dit is wel de bedoeling
we laten in de vs een cover maken op maat en deze komt met mallen terug om op de juiste plaats de tenaksen te monteren
ik heb altijd gedacht dat dit niet origineel was.
heb jij foto's van jouw p hoe je dit hebt gedaan?
groet
we laten in de vs een cover maken op maat en deze komt met mallen terug om op de juiste plaats de tenaksen te monteren
groet
- Bos
- Moderator
ferry p wrote:ja dit is wel de bedoeling
groet
hmm, klinkt allemaal ingewikkeld, ik heb een originele tonneau en de tenaxen staan er ook op. Kom af met een meetlat

- Bos
- Moderator
oeps, ik heb wel een BT6....
- JDMM
Bossie wrote:och, zo een kap hoeft geen lijdensweg te zijn, omring je enkel met de juiste mensen
welkom!
Met een paar "deskundigen" om je heen was het inderdaad zo gepiept hë ?

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Bos
- Moderator
JDMM wrote:Bossie wrote:och, zo een kap hoeft geen lijdensweg te zijn, omring je enkel met de juiste mensen
welkom!
Met een paar "deskundigen" om je heen was het inderdaad zo gepiept hë ?![]()
Jan.
ben je je unread posts aan't bekijken op een koude herfstavond?
- ferry p
ondertussen druk bezig met het opknappen
veel tegenvallers. deuren blijken rot en door mf zijn de tenaxen voor de tonneau cover op een verkeerde plaats geboord. nu gaan we eerst deze tenaxen weghalen, strak maken, spuiten (zucht) deuren restaureren (rot) en de amerikaanse spuitafwerking netjes maken.
nwe kap gaan we monteren, frame gevonden, en rovako gaat deze klaar maken, sky eruit leer erin, halda monteren, klokkenwinkel reviseren, nwe uitlaat en beurt, etc etc. komt wel meer bij als gedacht om auto klaar te maken. dan or. radio monteren met speakers om intereur af te maken.
bij stoddard een vracht onderdelen besteld en alles zal wel weer goed komen.
veel tegenvallers. deuren blijken rot en door mf zijn de tenaxen voor de tonneau cover op een verkeerde plaats geboord. nu gaan we eerst deze tenaxen weghalen, strak maken, spuiten (zucht) deuren restaureren (rot) en de amerikaanse spuitafwerking netjes maken.
nwe kap gaan we monteren, frame gevonden, en rovako gaat deze klaar maken, sky eruit leer erin, halda monteren, klokkenwinkel reviseren, nwe uitlaat en beurt, etc etc. komt wel meer bij als gedacht om auto klaar te maken. dan or. radio monteren met speakers om intereur af te maken.
bij stoddard een vracht onderdelen besteld en alles zal wel weer goed komen.
- Bos
- Moderator
Waar heb je de speakers gehaald?
- ferry p
Bossie wrote:Waar heb je de speakers gehaald?
de speakers en radio wil ik duitsland bestellen bij
http://www.koenigs-klassik-radios.de
daar zijn ze iets goedkoper als in nl maar ook omdat ze daar de juiste becker europa radio hebben met front en engelse taalopschrift
alles in een keer is wel zo makkelijk. let op speaker prijs is per stuk en niet per set