Denk dat we allemaal wel eens zo iets hebben meegemaakt; 2 mannen, rond de 50 (!) staan achter mijn geparkeerde C. Ik stap in, en start de motor. de ene tegen die ander: Ik ZEI toch al dat het een volkswagen was, hoor maar..
Ook een hoop mensen die 'm verwarren met een Karmann Ghia.. Geeft alleen maar aan hoe " bijzonder" onze karretjes zijn toch?
Leken
-
- JDMM
- Bos
- Moderator
-
- Roma
-
Roma wrote:stef69 wrote:en aan de andere kant als een replica speedster in straatbeeld komt dan is iedereen er van overtuigd dat het een P is want het staat er achteraan toch op ???
Snobs zijn het, die replicarijders!!!
de eigenaars zijn meestal wel "eerlijk" en weten over wat het gaat en geven dit ook toe (of niet zo in NL ?

Stefan
- Roma
- Roger
Zatlap
Sta van het weekeinde op de markt in Alkmaar te wachten op een maatje van me. Komt een zatlap aan en begint tegen me aan te lullen. Prachtig karretje zo'n eh......, zo'n eh ..... Porsche dus. Hij toont zijn waardering, wijst naar de voorkap en vraagt of hij de motor mag zien?
- Bos
- Moderator
-
Re: Zatlap
Roger wrote:Sta van het weekeinde op de markt in Alkmaar te wachten op een maatje van me. Komt een zatlap aan en begint tegen me aan te lullen. Prachtig karretje zo'n eh......, zo'n eh ..... Porsche dus. Hij toont zijn waardering, wijst naar de voorkap en vraagt of hij de motor mag zien?
een zatlap : is hem vergeven ?
had waarschijnlijk niet gezien dat jij omgekeerd geparkeerd stond ?
of kom jij dat nooit tegen dat je iets langer naar deurslot moet zoeken bij thuiskomst?
Stefan
- Roger
-
Allemachtig... Dat rekje.... Krankzinnig niet?? Ik heb 'm aan Gratama "gegeven" voor zijn speedster, (je weet wel, zilver met VM kenteken) Weet niet of ie erop zit. Volgens de laatste pas-poging (bij jouw) zal ie wel verkocht zijn (het rekje, niet de speedster).
Ben bezig met een niew project, zal je wel effe een PMMETJE sturen...
Ben bezig met een niew project, zal je wel effe een PMMETJE sturen...
Gijs
356C
356C
Return to “Moet ik even kwijt...”