image.jpeg
'59 eindelijk in de spuitplamuur
-
'59 eindelijk in de spuitplamuur
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
When nothing Goes right ...
Go left
Go left
- Petwin
- Moderator
Re: '59 eindelijk in de spuitplamuur
Hi Benny, je bent lekker opgeschoten! De lijn aan de onderkant neus naar de linker zijkant, zit daar een "bobbel" of vouw in? Of lijkt dat zo maar door de foto? Deze lijn moet horizontaal lopen.
Het spatscherm links voor, voor de wielopening lijkt aan de onderkant wat naar buiten te komen? Het scherm moet daar verticaal recht naar beneden gaan, bijna zonder radius.
Ik hoop dat de foto vertekent?
Het spatscherm links voor, voor de wielopening lijkt aan de onderkant wat naar buiten te komen? Het scherm moet daar verticaal recht naar beneden gaan, bijna zonder radius.
Ik hoop dat de foto vertekent?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Every Part a Piece of Art
-
Dat heeft Petwin goed gezien maar dat breng ik nog in orde
Opbouwende kritiek kan nooit kwaad Petwin
Opbouwende kritiek kan nooit kwaad Petwin
Go left
Go left
- Petwin
- Moderator
Gelukkig dat je het zo opvat. Ik zou het namelijk zelf ook willen weten voordat ie er prachtig afgelakt bijstaat.
Succes met je project. Int'l meeting is in Spanje volgend jaar !
Succes met je project. Int'l meeting is in Spanje volgend jaar !
-
zonet een malletje gemaakt aan de rechtse onderkant en er dan links tegengehouden
blijkt dat er onderaan een lichte afwijking in de draaiing van het spatbord is maar dat brengen we een dezer dagen wel ff in orde
en wie weet volgend jaar naar Spanje
Fijn dat we elkaar hier zo helpen en wijzen op de kleine en grote fouten in onze projecten dat komt onze geliefde 356 Porsches alleen maar ten goede
blijkt dat er onderaan een lichte afwijking in de draaiing van het spatbord is maar dat brengen we een dezer dagen wel ff in orde

en wie weet volgend jaar naar Spanje

Fijn dat we elkaar hier zo helpen en wijzen op de kleine en grote fouten in onze projecten dat komt onze geliefde 356 Porsches alleen maar ten goede
Go left
Go left
- Petwin
- Moderator
Thanks...
Die mal laat de curve zien. Ik meen ook te zien dat het spatscherm aan de voorkant van de wielopening wat bol staat. Deze lijn is vrijwel echt (in het verticale vlak) Zie ovaal op de foto. De punt links onder lijkt ook naar buiten te staan, zie pijl.
Die mal laat de curve zien. Ik meen ook te zien dat het spatscherm aan de voorkant van de wielopening wat bol staat. Deze lijn is vrijwel echt (in het verticale vlak) Zie ovaal op de foto. De punt links onder lijkt ook naar buiten te staan, zie pijl.
-
Ja dat is eigenlijk een en hetzelfde probleem dus dat komt wel goed
Go left
Go left
- Petwin
- Moderator
-
probleempje opgelost, het spatbord is nu hetzelfde als aan de andere kant 

Go left
Go left
Return to “Project van.......”