http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... id=1173442
gezellig kamperen
Voor de Nederlanders
- Bos
- Moderator
-
Re: Voor de Nederlanders
Voor de Nederlanders? Snap ik natuurlijk niet helemaal. Ik heb nog nooit in een caravan geslapen en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen.
Maar ik kan me herinneren dat we dit jaar aan de westkust van België personen hebben zien wonen in een caravan die gestald is in een loods. Hoe verslaafd aan kamperen kun je zijn.
Ja, ik weet het. Het was een Duitser maar hij woont in België. Niets met Nederland te maken.
Huh....."Voor de Nederlanders"......
Mooie caravan trouwens.
Maar ik kan me herinneren dat we dit jaar aan de westkust van België personen hebben zien wonen in een caravan die gestald is in een loods. Hoe verslaafd aan kamperen kun je zijn.
Ja, ik weet het. Het was een Duitser maar hij woont in België. Niets met Nederland te maken.
Huh....."Voor de Nederlanders"......
Mooie caravan trouwens.

If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
- Bos
- Moderator
Paul, was in jouw geval de haan geen Belg?
Je zuipt ook al als een Belg en hebt nooit in een caravan geslapen? DNA-test!
Je zuipt ook al als een Belg en hebt nooit in een caravan geslapen? DNA-test!
-
dat zijn geen caravans maar oude lijken aanhangwagens ze zijn van binnen amper een meter hoog
normaal zijn ze zwart met een zilver kleurig kruisje tussen de 2 ramen heb er zo al verschillende gezien in Bad Camberg enz.
normaal zijn ze zwart met een zilver kleurig kruisje tussen de 2 ramen heb er zo al verschillende gezien in Bad Camberg enz.
When nothing Goes right ...
Go left
Go left