De limiet voor webdata is alweer bijna bereikt. Ik ben per 1-12-2010 van 1000 naar 1500Mb gegaan en heb waarschuwing gekregen dat 85% vol zit.
Er worden nogal wat foto's geüpload (ook vaak dezelfde maar dan vanuit andere hoek en met hoog Mb gehalte).
We kunnen nu naar 2000Mb (330€/jaar) gaan maar dat duurt ook geen jaar meer. De volgende stap is dan 5000Mb. (480€/jaar). Ook kan ik eerst upgraden naar 2000 en dan pas overstappen naar 5000.
Zoals al eerder gemeld, is mijn limiet ook bereikt (om het financieel alleen op te vangen). Jullie hebben al aangeboden mee te betalen maar nu de bedragen bekend zijn, is het de vraag wie nog enthousiast is.

Het hosting bedrijf is niet de duurste/goedkoopste maar wel zeer stabiel. (Website nooit uit de lucht geweest)
Hoe gaan we dit financieel oplossen. Ik wil de basis blijven betalen als we begonnen zijn (200€) maar resterend bedrag graag vanuit andere sponsoring (zonder reclame op de site).
We kunnen een vrijwillige vaste bijdrage vragen per jaar en dat in een forumpot stoppen. Geld wordt gebruikt voor website en resterende bedrag voor evt andere gezamenlijke activiteiten (bv cadeau bij geboorten etc).
Alle andere ideeën welkom. (bv alle oude foto's eraf gooien

Groeten,
Paul