Becker Monza

Forum om je hart te luchten.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Becker Monza

Postby JDMM » 26 Jan 2010 14:53

Hele mooie radio !

Ga je hem in de oorspronkelijke staat terugbrengen of komt er een modern binnenwerk in ? :oops:

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Becker Monza

Postby Hirth » 02 Feb 2010 23:07

E, leuk dat je eindelijk een mooie radio hebt weten te vinden en gelijk ook de naar mijn mening leukste Pre-A radio. Heb in mijn speurtochten en tijdens de research voor mijn artikel in de registry nooit iets weten te vinden over #'s voor de Monza, sorry.

Zoals jij weet is mijn Monza afkomstig uit de Gläser cabrio van Brett Johnson. Was een wrak toen ik hem kocht. Hij is nu bijna af, mis het glazen frequentieplaatje en het centrale logo. Moet hem nu echt eerdaags eens gaan afmaken.

Ik heb een keer een originele red tip antenne gezien voor de Monza voor betere receptie bij gebruik in huis, man wat ziet dat er gaaf uit. De kabels voor gebruik thuis en vele andere repo Monza onderdelen kan je op de Samba kopen.
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Becker Monza

Postby Hirth » 04 Feb 2010 21:31

Pet, Er is ook een Argentijn die de nodige onderdelen heeft voor Monza's. Brezelwerks is inderdaad erg lastig te bereiken. Heb ook een centre embleem nodig. Als het helpt kan je zeggen dat je er twee nodig hebt.
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Becker Monza

Postby Hirth » 09 Apr 2010 09:06

Gaaf Pet!! zou je wat fotos kunnen posten van de meshgrilletjes? Deze missen op mijn Monza en zal dus zelf iets moeten gaan maken.

Groet,

Joris
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Becker Monza

Postby Richard » 09 Apr 2010 12:09

grill lijkt verdacht veel op het rooster van mijn Vibiemme.
http://coffeesnobs.com.au/attachments/matty_pour.jpg
Richard

'63 356B

Return to “Moet ik even kwijt...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 68 guests