Keuring

Forum om je hart te luchten.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Keuring

Postby Bos » 03 Sep 2009 15:55

Heerschappen

vandaag door de keuring gesukkeld. Eerst zeiknat geworden (zonder hardtop/frame) en dan de remmentest. Op terugweg eerst zon en dan weer zeiknat geworden.

Knick is zo vriendelijk om me te willen helpen met m'n kapframe en Oscar zou de kap installeren.

Hou jullie op de hoogte
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Keuring

Postby JDMM » 03 Sep 2009 20:59

Petwin wrote:Het heugelijke feit is daar!!!! Niet zo mistroostig.... nu dat je specialisten de remcilinders er goed op hebben gezet....

Succes met de kap!


Nou, net als in Nederland en de USA lopen daar wat "specialisten" rond !

In ieder geval proficiat Peter !

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Keuring

Postby Bos » 03 Sep 2009 22:01

Petwin wrote:Het heugelijke feit is daar!!!! Niet zo mistroostig.... nu dat je specialisten de remcilinders er goed op hebben gezet....

Succes met de kap!



Mistroostig? Nah, maar als ik aan die andere monteur had gekund terwijl ik in de regen rondreed, het zou z'n beste dag niet geweest zijn. Heel die mooie zomer op stal gestaan met problemen en als het gemaakt is regent het.

Op naar de kap en trouwens ook naar nazicht motor bij Jan, die loopt nog niet zo vlot.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Keuring

Postby Bos » 03 Sep 2009 22:03

JDMM wrote:
Petwin wrote:Het heugelijke feit is daar!!!! Niet zo mistroostig.... nu dat je specialisten de remcilinders er goed op hebben gezet....

Succes met de kap!


Nou, net als in Nederland en de USA lopen daar wat "specialisten" rond !

In ieder geval proficiat Peter !

Jan.


Specialisten idd en achteraf hoor je links en rechts toch weer van andere stoten. Niet te geloven, maar dat zeggen ze je nooit vooraf...
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Keuring

Postby Bos » 03 Sep 2009 22:05

Oh ja, onderweg 2 keer moeten stoppen omdat de ruitenwissermotor bijna in de fik stond. Na de 2de keer toch maar zonder stroom gezet :)
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Keuring

Postby paul » 03 Sep 2009 22:17

Gelukkig heb je net een reserve ruitenwissermotor gekocht/geruild/gekregen/gevonden. :P
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Keuring

Postby Bos » 03 Sep 2009 22:26

paul wrote:Gelukkig heb je net een reserve ruitenwissermotor gekocht/geruild/gekregen/gevonden. :P


Ja, inderdaad, ik was bijna bij de slager gestopt voor wat vlees voor op de barbeque toen ik de rook zag, maar het regende :)
User avatar
Knick
Posts: 548
Joined: 07 May 2006 22:43
Contact:

Re: Keuring

Postby Knick » 03 Sep 2009 22:47

Mocht je hulp nodig hebben, ik heb al vaker Porsche's in brand gestoken :roll:

Iedereen zijn eigen specialisme!
Last edited by Knick on 03 Sep 2009 22:49, edited 1 time in total.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Keuring

Postby Bos » 03 Sep 2009 22:49

Knick wrote:Mocht je hulp nodig hebben, ik heb al vaker Porsche's in brand gestoken :roll:



God geef dat die eer aan jou blijft
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Keuring

Postby Bos » 04 Sep 2009 08:38

Petwin wrote:Dus je hebt "mijn" motor in de fik gestoken??



Neen, op de wagen zat een golf 1 motor met interval en verschillende standen en die is eraan.

Die van jou ligt nog veilig bij het oude huisvuil :) eens kijken wanneer ophaling is.

Return to “Moet ik even kwijt...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 85 guests