Toeteren

Forum om je hart te luchten.
User avatar
Knick
Posts: 548
Joined: 07 May 2006 22:43
Contact:

Re: Toeteren

Postby Knick » 03 Feb 2010 01:23

Joris Koning wrote:
Starter staat ook op het lijstje. Nog tips hoe je de solenoid netjes maakt? Wou proberen de oorspronkelijk behuizing te behouden en hier een nieuwe in te zetten. Helaas niet gelukt er een NOS te vinden.


Joris, ik heb zo goed als zeker nog een nieuwe solenoid liggen, rechthoekige voet.
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Toeteren

Postby Hirth » 06 Feb 2010 15:16

Gents, zie foto

Image
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Toeteren

Postby Hirth » 07 Feb 2010 09:37

De foto was niet bedoeld ter ondersteuning van mijn dip hypothese maar ter ondersteuning van mijn uitsprak dat de schoefjes zwarte verf over zich hadden. Voor wat het waard is, dit weekend twee zeer kundige vrienden in de VS gesproken die ook stelden dat de schroefjes zwarte verf over zich hadden.
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Toeteren

Postby Hirth » 07 Feb 2010 12:02

Je maakt een goed punt. Ik kan het dippen ook nog niet goed verrenigen met de schoefjes. Het zou zo maar kunnen zijn dat ik er naast zit :D been there before. Het vreemde is dat als je een schroefje los draait er lak onder zit. Ik ben er echt zeker van dat de schroefjes zwarte lak over zich hadden. Hiervoor heb ik er zelf te veel gezien en is deze stelling door te veel mensen onderschreven. De vraag richt zich dus op de volgorde van dippen en of spuiten van de verschillende onderdelen.

Over een paar weken ben ik in de VS en heb dan mijn gehele collectie horns voor handen. Zoals vermeld zal ik de nodige foto's maken.

Return to “Moet ik even kwijt...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 73 guests