Zondagochtend 7/12 : krijg een telefoonoproep vanuit Gran Canaria van Michael, door het dolle heen wat een geweldige speedster voor 16000. We bespreken snel dat we moeten handelen en beslissen samen te kopen. Michael belt zondag al met verkoper. Neemt niet op. Hierbij foto :

Ik stuur deze email :
- Vin or Chassis number
- Is there a motor?
- Has the car got the right papers?
- How much is your lowest price and what is that VAT% in Spain?
En we beslissen dat we post met de link van het forum deleten (sorry guys)
Maandag : het belfestijn begint en we geraken binnen. Hij zegt Michael dat hij 35 emails heeft gehad waar hij niet op zal antwoorden. Afspraken worden gemaakt, prijs is 16.000. Is een echte garage en de wagen is beschikbaar.
Dinsdag : na nog enkele keren contact gehad te hebben bevestigen we per fax. We vragen IBAN & BIC code om alzo een voorschot te storten. Ik vraag Kempische Depannage Service al voor een offerte voor het transport naar België. We wachten bang af.
Woensdag : blijven bellen voor bevestiging, Michael geraakt binnen en hoort de verkoper zeggen dat wij degenen zijn die een fax hebben gestuurd en de kopers zijn. Michael begint een trip te plannen naar Madrid. Ik blijf altijd met m'n voeten op de grond, dus ik ga niet mee.
Donderdag : Michael krijgt deze email
Dear Sir:
The car is sold.
Mr. Moret did not say you to come.
Do not come to Madrid. Don´t spend time and money; there is no bussines to do.
Moret Clasicos S.L.
C/Tinte, 3 Pol. P-29
28400 C. Villalba Madrid
Tel 91 851 46 51
www.moret-clasicos.com
----- Original Message -----
From: Michael Matthijs
To: fernando@alquilecocheantiguo.com
Cc: mail@moret-clasicos.com
Sent: Wednesday, December 10, 2008 11:54 PM
Subject: 1956 Porsche 356 Speedster seen on anamera.com
Hello Moret Clasicos SL,
I found your car on anamera.com
1956 Porsche 356 Speedster
http://www.anamera.com/en/detail/car/34920/index.htmt
Fernando,
Peter has send you the fax with our confirmation that we bought the Porsche 356 speedster.
I am coming to Collada Villalba tomorrow to arrange everything for the transport to Belgium and to pay you 1500 euro in advance before we wire the rest of the money.
Where can I meet you and when are you available in the shop?
Michael
Michael belt voor meer uitleg en blijkbaar zijn 2 Spanjaarden langsgeweest, hebben gevoelig meer geboden, cash betaald en hebben de wagen opgeladen.
Conclusie : illusie armer, geen extra speedster voor België, maar wel een nieuwe topic op het forum!
Als iemand nog een speedster te koop heeft voor 16.000. Laat maar weten. Hint hint, we weten nog een zilvere staan.
mvg
Bossie