Vandaag was het mooi weer dus zei ik tegen mijn vrouwtje dat ze mee mocht voor een testrit met onze 356 BT6. Dit testritje vond ik nodig om te kijken of alles naar wens verloopt na een volledige restauratie van de motor incl. ombouw naar 12V. De eerste kilometers waren veelbelovend. Na een eerste pauze ging het starten al wat moeilijker. Dus besloot ik maar voor het zekerste om wat bij te tanken omdat de benzinemeter nog niet goed werkt. Na onze tankbeurt was de pret helemaal over. Geen leven meer in ons karretje te krijgen. Op dat moment was ik om te rotten

Die man was nog zo vriendelijk om mij naar huis te slepen en heeft daar de oude stroomverdeelkop terug op mijn motor gezet en klaar was Kees.
Ik wou die man nog vergoeden voor het geleverde werk maar daar wou hij niet van weten. Heb dan maar vlug stiekem een fles wijn in zijn auto gelegd. Ik wil langs deze weg dan Guy ook bedanken en hoe een shitmoment dan toch nog goed afloopt.
Porsche Kid.

PS: Ik had dan speciaal die elektronische ontsteking erop laten zetten omdat ik dan zeker was hier nooit meer problemen met te hebben.
Niettemin het tegendeel is waar gebleken.