forum
-
Re: forum
Laat ons de Groningers niet verwarren met hun allochtonen.
Volgens mij is dit nog een oude traditie uit het Oosten, welche noch nicht ganz bei Stefan ausgelöscht ist.
Moeten we hem niet aangeven na zijn bekentenis? Of is dat dan weer fout.
Volgens mij is dit nog een oude traditie uit het Oosten, welche noch nicht ganz bei Stefan ausgelöscht ist.

Moeten we hem niet aangeven na zijn bekentenis? Of is dat dan weer fout.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
- Roger
Er zijn diverse algemene Nederlandse porsche sites waar we de website van het forum op zouden kunnen proberen te plaatsen. We zouden ook kunnen overwegen om gesponsorde links aan te bieden en als tegenprestatie de website van ons forum op te nemen. Ik vindt de 356 registry nog niet eens zo slecht idee. De brutalen hebben de havlve wereld dus waarom niet gewoon vragen?
-
Hallo mede forumleden,
Moet bekennen dat ik pas sinds kort van dit forum weet..... (via een lid waarmee ik contact kreeg via 356registry.com (waar ik al een jaar lid van ben).
Is er ook zoiets in Duitsland? Dat lijkt me een goede bron voor info en onderdelen.....
Heeft verder iemand verder nog tips / links voor advertentiesites in de omringende landen, m.n. Deutsland en België. Dat is wat makkelijker aan te rijden / onderdelentransport dan de States... Zeker als je over grotere/zware onderdelen praat.
Groeten en alvast bedankt,
Max
Moet bekennen dat ik pas sinds kort van dit forum weet..... (via een lid waarmee ik contact kreeg via 356registry.com (waar ik al een jaar lid van ben).
Is er ook zoiets in Duitsland? Dat lijkt me een goede bron voor info en onderdelen.....
Heeft verder iemand verder nog tips / links voor advertentiesites in de omringende landen, m.n. Deutsland en België. Dat is wat makkelijker aan te rijden / onderdelentransport dan de States... Zeker als je over grotere/zware onderdelen praat.
Groeten en alvast bedankt,
Max
- Vvoister
Return to “Moet ik even kwijt...”