Haspengouwroute 2

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
User avatar
Vvoister
Posts: 592
Joined: 15 May 2006 08:11
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Vvoister » 21 Jun 2010 10:13

Peter en Greet,

Het was weer een gezellig treffen zaterdag. Wederom een goed georganiseerde dag. De BBQ was ook buitengewoon bourgondisch! Dank voor alles!! Laat maar even weten wat de kosten zijn. Volgende keer zet ik mijn tentje op het veldje naast jullie huis zodat ik wat meer van de alcoholische versnaperingen kan proeven :D .

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt. Ik zal er een aantal plaatsen op het forum.

@Dame. Graag gedaan. Succes met je zoektocht. Ik zag nog wat moois voor je in de States, maar daar moet nog wat van de prijs af.

http://sloancars.com/1320/1956%C2%A0356 ... rig-miles/

P.S. Let goed op de stoelen Dame..
Erik
Porsche 356 SC
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Richard » 21 Jun 2010 10:37

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de anderen; het was weer uitstekend georganiseerd.
Een heerlijk ontbijt en BBQ, prachtige route en een gezellig gezelschap.
Dat de route deels in beslag werd genomen door een wielerwedstrijd mocht ook niet deren. Ik denk dat sommigen het niet eens hebben gemerkt.

Ook leuk was het rijden met het radioverslag van NL - Japan nadat we de 1e helft in Hoepertingen al hadden gezien..

De enige wanklank die ik hoorde was dat de kleuren van de twee gele 356's vloekten bij elkaar en dat de volgorde in het treintje dus moest aangepast volgens een aantal deelnemers :D

Greet en Peter, enorm bedankt voor alle goede zorgen en het heerlijke eten. De vergeten Porschevlag gaan we een ander moment voor uitkiezen.
Richard

'63 356B
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Dame » 21 Jun 2010 18:12

Richard:
De enige wanklank die ik hoorde was dat de kleuren van de twee gele 356's vloekten bij elkaar en dat de volgorde in het treintje dus moest aangepast volgens een aantal deelnemers :D

Het treintje was idd geweldig. Had wel langer gemogen :wink:
En denk je dat er geluisterd werd naar ons...
Last edited by Dame on 21 Jun 2010 18:19, edited 1 time in total.
User avatar
Vvoister
Posts: 592
Joined: 15 May 2006 08:11
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Vvoister » 21 Jun 2010 18:12

Hier een kort overzicht van zaterdag in een aantal foto's..

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Erik

Porsche 356 SC
User avatar
Roger
Posts: 183
Joined: 01 Mar 2009 15:35
Location: Noord Brabant the Netherlands
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Roger » 21 Jun 2010 18:28

Dank voor de foto's zien er erg goed uit. Ik vind overigens die twee gele bij elkaar helemaal niet vloeken!
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Robert » 21 Jun 2010 19:00

Mmm heb toch wel weer wat gemist zie ik.... Lekker, leuk en bovenal gezellig zijn zo'n beetje de woorden die iedereen gebruikt. Mooi dat er ook wat foto's voor de thuisblijvers zijn gemaakt. Wanneer start de inschrijving voor de 2011 edition?
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Dame » 22 Jun 2010 01:45

Erik wrote:Ik zag nog wat moois voor je in de States, maar daar moet nog wat van de prijs af.

Een klein beetje maar :lol: Dan nog maar ff doorsparen...
De kleur etc. in ieder geval goed!

P.s. Nog bedankt voor de foto's.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Bos » 22 Jun 2010 12:04

Robert wrote:Mmm heb toch wel weer wat gemist zie ik.... Lekker, leuk en bovenal gezellig zijn zo'n beetje de woorden die iedereen gebruikt. Mooi dat er ook wat foto's voor de thuisblijvers zijn gemaakt. Wanneer start de inschrijving voor de 2011 edition?



Wie weet doet er nog iemand moeite voor een 2de rit in 2010. De zomer is nog lang!

(ik niet btw)
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby JDMM » 22 Jun 2010 21:23

De zomer is nog lang, maar de ( mijn) agenda raakt ook steeds voller, dus als je vast even een datum prikt Michael, graag.

Jan.
Last edited by JDMM on 22 Jun 2010 22:02, edited 1 time in total.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby JDMM » 22 Jun 2010 21:44

Dame wrote:Richard:
De enige wanklank die ik hoorde was dat de kleuren van de twee gele 356's vloekten bij elkaar en dat de volgorde in het treintje dus moest aangepast volgens een aantal deelnemers :D

Het treintje was idd geweldig. Had wel langer gemogen :wink:
En denk je dat er geluisterd werd naar ons...


Het zijn twee verschillende kleuren geel, dat die toevallig achter elkaar rijden vond ik allerminst storend.

Trouwens nog even navraag gedaan bij oud Maasvaart medewerkers/sters....oei,oei,oei ! :shock:

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Dame » 23 Jun 2010 11:41

JDMM wrote:Het zijn twee verschillende kleuren geel, dat die toevallig achter elkaar rijden vond ik allerminst storend.

Trouwens nog even navraag gedaan bij oud Maasvaart medewerkers/sters....oei,oei,oei !

Storend was het allerminst! Het totaalplaatje was geweldig om te zien, vooral in een bocht en/of op een heuvel. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik mij kan aansluiten in de rij. Over smaak valt niet te twisten! :lol: :lol: :lol:
Ik moet wel ff kwijt dat de meeste vrouwen wat meer met kleur hebben dan mannuh! Een uitzondering daargelaten tuurlijk (voordat er dadelijk één gaat piepen)... :wink:

Kreeg je bij één niet genoeg info los of wilde je nog meer weten! Wil je er nog iets over kwijt... :)

Grtz...
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: Haspengouwroute 2

Postby Pascal » 25 Jun 2010 21:03

Ziet er wel erg gaaf uit, zoveel 356's bij elkaar ;)... Levert automatisch "nostalgische" plaatjes op ;)

Bossie wrote:Wie weet doet er nog iemand moeite voor een 2de rit in 2010. De zomer is nog lang!
Volgende week in omgeving Breda ;)
(27,50 / persoon, heb nog ruimte voor max 5 auto's ;) )

En indien gewenst, wil ik nog wel wat doen op een later tijdstip. Als jullie genoegen nemen met het herrijden van een bestaande rit (lees: heb er wel een paar liggen ;) )...

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 65 guests