Herfstritje

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Re: Herfstritje

Postby Robert » 20 Oct 2015 18:56

Dank voor de foto's. Ziet er goed uit. Indien er een keer een rit iets centraler in NL is haak ik graag aan.
User avatar
Vvoister
Posts: 592
Joined: 15 May 2006 08:11
Contact:

Re: Herfstritje

Postby Vvoister » 24 Oct 2015 05:07

Het was weer een leuke meeting! Ik kon er niet bij zijn met de 356, maar aan de koppeling zal het nu niet meer liggen :( . Er is nu een probleem met de elektriek van de wagen. Ik kan wel rijden, maar niet zelf starten. Hopelijk dat dit probleem binnenkort kan worden opgelost. Op advies van Jan en Richard deze week wat nieuwe massastrips besteld. Eens kijken of het inderdaad een oplossing geeft. Ik zat later ook te denken dat het wellicht aan de knipperlicht-unit zou kunnen liggen. De bediening van de schakelaar voelt niet zo strak als vroeger. Wellicht dat daar ergens kortsluiting ontstaat o.i.d.
Mocht ik er niet uitkomen dan plannen we maar weer eens een keer een technische meeting :idea: .
Erik
Porsche 356 SC
User avatar
Petwin
Moderator
Posts: 1021
Joined: 21 May 2006 14:14
Location: Netherlands
Contact:

Re: Herfstritje

Postby Petwin » 27 Oct 2015 08:00

Eric, Ik neem aan dat Jan dat ook voorgesteld heeft maar leg eens een draadje van de plus pool van de accu naar het startrelais. Als hij dan wel ronddraait dan weet je dat je het in het start relais circuit moet zoeken. Vaak is het contactslot de boosdoener.
Every Part a Piece of Art

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests