forum meeting

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

forum meeting

Postby Richard » 04 May 2007 21:09

Ik wil wel weer een rit in België (omgeving Kalmthout) organiseren.
B.v in september. Als de auto van Paul dan klaar is (ja toch?) is het een mooi vervolg op Boxtel.
Richard

'63 356B
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Postby paul » 04 May 2007 23:41

Fantastisch (opnieuw) initiatief Richard.
Maar ik zit eigenlijk op de uitnodiging van Edwin te wachten. Hij zit al een jaar te broeden op een mooie dag (weekend) in Limburg. Ik ben erg benieuwd naar zijn pers (minimaal 30 ton persvermogen) en zijn hefbrug (minimaal 30 ton hefvermogen). Verder kent iedereen de reputatie van de Limburgse vlaai en het Limburgse bier smeert bijna alles (ook de keel).

Misschien krijgen we 2 meetings dit jaar. Ook leuk.

In de tussentijd bid ik op mijn blote knieën of Onze Lieve Heer kan zorgen dat de spuiter wat meer haast maakt met mijn auto.
Het enige wat ik deze week hoorde van hen was: "Rens kan wel zeggen dat hij klaar is in maart maar dan wel in 2008!"
En bedankt.....
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Postby Richard » 05 May 2007 14:02

Ik hou me aanbevolen voor andere initiatieven. Zo'n geperste vlaai op de hefbrug lijkt me bijzonder.
En dan zie ik wel of een 2e rit in de agenda past.

Vervelend dat je wagen nog steeds niet klaar is. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Richard



'63 356B
stefan
Posts: 335
Joined: 28 May 2006 13:31
Contact:

Postby stefan » 06 May 2007 18:55

hoi,

een vlaai op een hefbrug in limburg lijkt me wel bijzonder. wat ik ook bijzonder vind, is dat petwin nog geen reactie gegeven heeft. hij is zeker de bodem van zijn mooie coupe aan het krabben (daar hoor/zie) ik ook niets van.
forum meeting lijkt me wel prima!

groet,

stefan

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 66 guests