Noord Brabant Forummeeting 2012 Part II

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Noord Brabant Forummeeting 2012 Part II

Postby Robert » 27 Dec 2011 13:07

Allen,

Met enige teleurstelling las ik zojuist het eerder geplaatste bericht van Paul met dezelfde titel als bovenstaande. Helaas is de mogelijkheid om op voornoemd bericht te reageren geblokkeerd. Toch wil graag het volgende hierover kwijt.

Als actieve bezoeker (voornamelijk lezer) van het forum vind ik het persoonlijk erg jammer dat de sfeer op het forum de afgelopen tijd is veranderd. Waar eerder dit jaar (volgens berichten) nog een zeer geslaagde forummeeting heeft plaatsgevonden lijkt een trouw en deskundig lid niet meer actief deel te nemen en mis ik hierdoor het verslag van een bijzondere restauratie. Een ander actief lid en tevens de man die zich de afgelopen jaren hard heeft gemaakt voor het in de lucht houden van de site lijkt het plezier, getuige laatste post, in het Porsche 356 forum te zijn kwijtgeraakt, jammer! Naar mijn idee is dit alles begonnen met de discussie over het wel of niet behandelen van onderwerpen anders dan de ons allen geliefde 356. Persoonlijk zou mij dat helemaal niets uitmaken waar de discussie of oproep over gaat, terwijl ik mij ook goed kan voorstellen dat de site destijds is bedoeld om alleen dit specifieke type Porsche te behandelen.

Afgelopen jaar heeft het forum laten zien een professionele groep liefhebbers te zijn getuige de geboorte van de heuse forumbadge en de prachtige kalender. Met de kerstdagen nog in het achterhoofd zou ik de betreffende forumleden willen oproepen om de eventueel aanwezige strijdbijl te begraven en respect te hebben voor elkaars standpunten. Wat mij betreft kan het betreffende topic "Andere Porsches" gelocked worden en gaan we in 2012 weer verder zoals we 2011 met elkaar zijn gestart.

Rest mij jullie allen een goede jaarwisseling toe te wensen en hopelijk weer veel enthousiaste 356-posts en initiatieven in het nieuwe jaar.

Groet Robert
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Noord Brabant Forummeeting 2012 Part II

Postby horsepowerjunkie » 27 Dec 2011 21:32

Hear hear !

Alleen is het off-topic gebeuren op ALLE andere forums die ik bezoek het drukst bezocht. Gewoon accepteren dat de 356 de bindende factor is, en dat een heleboel mensen er nog andere interesses op na houden.
mijn 2ct.

Ook met de welgemeende beste wensen voor het komend jaar.

John
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 92 guests