Porsche Lentemeeting 10 april 2011

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
Lentemeeting
Posts: 1
Joined: 27 Feb 2011 21:04
Contact:

Porsche Lentemeeting 10 april 2011

Postby Lentemeeting » 02 Mar 2011 11:09

Geachte Porsche 356 forummers...

Noem dit een hit-and-run actie. Dat is het eigenlijk ook wel... Maar wel met goede bedoelingen. Want als medeorganisator van de Porsche Lentemeeting vind ik dat bij de huidige 75 inschrijvers tot nu toe (and still counting) maar erg weinig Porsche 356 zijn vertegenwoordigd!

Vandaar deze oproep op een forum waar ik de meeste 356 rijders zal treffen:

Afgelopen jaar hebben we onder de naam 'Porsche Lentemeeting' een succesvol Porsche evenement in Oosterhout georganiseerd. Dit was een uitermate geslaagde dag, iets dat bleek uit de aanwezigheid van 70 Porsches. (Vorig jaar zonder een Porsche 356!!! :oops: )

Vandaar dat we dit jaar opnieuw een Lentemeeting organiseren. Op 10 april 2011 zijn we net als vorig jaar te gast bij Gasterij De Seterse Hoeve in Oosterhout.
We krijgen hier de beschikking over een eigen ruimte, waarbij de oversteek naar een speciale Porsche parking direct kan worden gemaakt. Daarnaast zal het de deelnemers en overige bezoekers aan niets ontbreken aangezien De Seterse Hoeve op alles voorbereid is.
Zo kan men lunchen, borrelen en is er de mogelijkheid om aan het einde van de dag samen voor een diner aan te schuiven.

Op het terrein zullen gedurende de dag verschillende stands worden opgebouwd om enthousiaste auto liefhebbers te vermaken. We richten ons namelijk niet alleen op Porsche rijders maar ook op auto enthousiastelingen uit de omgeving. Inmiddels hebben we al verschillende bedrijven bereid gevonden om de stands aan te kleden.

Naast de opzet op locatie van de dag hebben we ook dit jaar weer een toer/puzzeltocht uitgezet. Ruim 80 kilometer door het Brabantse land op een geheel eigentijdse wijze. Dit wordt echt een nieuwe manier van toertocht rijden, iets dat in onze ogen nog nooit eerder is gedaan.

Verder blijft het karakter van de dag lekker vrij. Niets moet en alles mag! Ook is deelname aan de toertocht volledig kostenloos! Alleen voor het eventueel gebruik van de horeca dient separaat te worden afgerekend.

Meer informatie vindt je op http://www.porschemeeting.nl/

Ik hoop jullie te zien op 10 april!

Groeten, Marc
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Porsche Lentemeeting 10 april 2011

Postby horsepowerjunkie » 03 Mar 2011 19:05

Ik had me al ingescheven en heb er zin in! 8)
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 98 guests