Voorraad onderdelen

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Voorraad onderdelen

Postby Bos » 21 Nov 2010 12:29

Tien kleine negertjes gingen uit eten langs verre wegen. Eén stikte in zijn drankje – toen waren er nog negen.
Negen kleine negertjes praatten tot diep in de nacht, Eén kon niet wakker worden – toen waren er nog acht.
Acht kleine negertjes kwamen op een eiland aangedreven, Eén zei, dat hij niet verder wou – toen waren er nog zeven.
Zeven kleine negertjes kapten hout met een kapmes, Eén sloeg zichzelf in tweeën – toen waren er nog zes.
Zes kleine negertjes hielden een honingbedrijf, Eén werd gestoken door een bij – toen waren er nog vijf.
Vijf kleine negertjes kregen met het recht gemier, Eén kwam terdege in de knoei – toen waren er nog vier.
Vier kleine negertjes gingen naar zee en zie, Eén rode haring verzwolg er een – toen waren er nog drie.
Drie kleine negertjes gingen naar Artis mee, Eén grote beer drukte er een fijn – toen waren er nog twee.
We waren met 2, bijlage wat foto's
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Voorraad onderdelen

Postby JDMM » 21 Nov 2010 12:50

Wel leuk om eens te zien, al die 356-en in diverse stadia van ontbinding.
Het zijn gewoon wrakken in de USA van de sloop getrokken en kaal gemaakt.
De "goodies" waren er toen natuurlijk al jaren van af.
Als je bedenkt wat het spul gekost moet hebben, met daarbij de vracht, de loodshuur, 3 man personeel etc., lijkt het mij geen woeste handel.
Maar als je b.v. een dak of deur nodig hebt, een goed adres.
"Fusshebelwerke" lagen er ook zat, tot buiten aan toe, gaan nooit kapot natuurlijk. :D

Dame, bedankt voor de gastvrijheid en de versnaperingen.
Na het natellen van mijn vingers snel op huis aan, want Bossie moest om 4 uur bij Sinterklaas zijn. Zit nu waarschijnlijk in een juttezak op een boot ri. Spanje.

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Voorraad onderdelen

Postby Dame » 21 Nov 2010 13:02

JDMM wrote:Dame, bedankt voor de gastvrijheid en de versnaperingen.
Na het natellen van mijn vingers snel op huis aan, want Bossie moest om 4 uur bij Sinterklaas zijn. Zit nu waarschijnlijk in een juttezak op een boot ri. Spanje.

Jan.

Graag gedaan!
Viel reuze mee, vond je wel aardig geloof ik, was vertrouwd denk ik :wink:
Hij beschermt zijn "Dame" :mrgreen:
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Voorraad onderdelen

Postby Bos » 21 Nov 2010 13:05

JDMM wrote: Zit nu waarschijnlijk in een juttezak op een boot ri. Spanje.

Jan.


neen hoor, dadelijk in de wagen richting Grottenbier. Ik bedoel kerstmarkt in de grot in Valkenburg :)
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Voorraad onderdelen

Postby JDMM » 21 Nov 2010 15:35

Bijna gebakken levertjes met spekjes op het menu. :shock:

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Voorraad onderdelen

Postby Dame » 21 Nov 2010 16:10

Nee, nee, wel eerlijk blijven hè! De beste en liefste vent (mijn hond, tuurlijk!) die er bestaat... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests