Porsche Vet Cool Man Dag 2010

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Porsche Vet Cool Man Dag 2010

Postby Robert » 01 Jul 2010 20:06

Afgelopen zaterdag op aanraden van Roger voor de 1e keer meegedaan aan de Porsche Vet Cool Man Dag. Dit is een rit voor chronisch zieke kinderen en hun vriendjes/vriendinnetje en broertjes en zusjes. Zaterdagochtend om 8.30 uur mijn passagiere opgehaald in het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis in Utrecht. Was even bang dat mijn passagiere in huilen uit zou barsten nadat ze zou zien dat ze niet met een snelle 911, maar met een 50 jaar oude 356 op pad ging. Mijn nachtmerrie werd gelukkig geen waarheid want ze vond de 356 de mooiste Porsche die er bij stond.... Zo jong en dan toch al zoveel verstand van auto's :lol:

Vervolgens met de Porsches richting het RDW circuit in Lelystad gereden waar alle kinderen uit de 5 ziekenhuizen in Nederland zich met de Porsches verzamelden. Na een fotoshoot, leuke activiteiten op het terrein van de RDW, vervolgens in groepjes een aantal ronden over de kombaan. Er reden zo'n 180 porsches mee, waaronder volgens mij maar 1 "echte" 356.... Omstreeks half vier reed iedereen weer richting de diverse ziekenhuizen met veelal slapende kinderen in de auto.

Surf eens naar de website http://www.gelukenvrijheid.nl voor een impressie van de dag. Een paar foto's van onze 356 zijn te vinden op deze site bij de foto's van Richard van Rijsbergen.

Hopelijk kunnen we volgend jaar met meer 356's aan de start verschijnen. Naast de kinderen een plezierige dag te bezorgen (wat het uiteraard belangrijkste is) ook voor de bestuurder een ervaring die je niet snel vergeet!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Roger
Posts: 183
Joined: 01 Mar 2009 15:35
Location: Noord Brabant the Netherlands
Contact:

Re: Porsche Vet Cool Man Dag 2010

Postby Roger » 01 Jul 2010 21:28

Goed dat je geweest bent Robert, ik vond vorig jaar en super ervaring. Jammer dat er zoveel weinig echte 356 zijn. Zoals aangegeven moest ik afhaken omdat mijn dochter moest afzwemmen voor haar A diploma. Natuurlijk met goed resultaat. Laten we volgend jaar wel met z'n allen gaan.

Aanstaande zondag ga ik naar de Good Cause Rally op vliegbasis Twente. Een beetje hetzelde principe alleen dan met klassieke en luxe. Je rijd diverse rondjes en wisselt regelmatig van passagier. Dit zijn overigens ook allemaal zieke kinderen. Fantastisch dat je hun de elende even kan laten vergeten met onze passie.

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 66 guests