Porsche vet cool man dag

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
User avatar
Roger
Posts: 183
Joined: 01 Mar 2009 15:35
Location: Noord Brabant the Netherlands
Contact:

Porsche vet cool man dag

Postby Roger » 28 Apr 2010 18:22

Beste forumleden,

Vorig jaar heb ik als enige met een "echte" 356 deelgenomen aan dit evenement. Op het forum was een discussie ontstaan of deze zieke kinderen wel zaten te wachten op een klassieker. Ik kan jullie melden, het was een groot succes en het maakt de kinderen niet uit of ze in een 911, cayman, cayenne, panamera, of een 356 rijden. het gaat er om dat ze gedurende deze dag even hun ziekte kunnen vergeten. Ik wil jullie allen oproepen om massaal deel te nemen aan dit leuke goed georganiseerde evenement. Natuurlijk zijn er ook andere porsches, daar moeten we ons dan maar even overheen zetten.

http://www.gelukenvrijheid.nl/

Ik hoop jullie allen daar te ontmoeten.
Last edited by Roger on 28 Apr 2010 20:40, edited 1 time in total.
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Re: Porsche vet cool man dag

Postby Robert » 28 Apr 2010 20:27

Roger, goed initiatief!! Ben van de partij en pols nog even twee vrienden die een 911 hebben om ook mee te gaan. Zal me daarna aanmelden via de site.

Groet Robert
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Porsche vet cool man dag

Postby Richard » 28 Apr 2010 22:32

Hoi Roger,

Heb nog een optie lopen voor een ander plan maar als dat niet door gaat...
Richard

'63 356B
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Re: Porsche vet cool man dag

Postby Robert » 17 Jun 2010 20:00

Roger heb tot op heden alleen een bevestiging van de inschrijving ontvangen, maar veder nog niets.... Gaat dit goed zo? Ben jij nog van de partij? Bij droog weer ben ik er met de 356 (kofferbak lekkage mysterie nog niet opgelost namelijk) en bij regen met een 911. Naast Roger nog andere aanwezigen? Groet Robert
User avatar
Roger
Posts: 183
Joined: 01 Mar 2009 15:35
Location: Noord Brabant the Netherlands
Contact:

Re: Porsche vet cool man dag

Postby Roger » 18 Jun 2010 07:16

Volgens mij komt de rst nog. Er word nog gemeld bij welk ziekenhuis je jezelf 's ochtends mag melden. Ik heb naast de kofferbak ergens lekkage in de cabine. Hangt een beetje af van de hoeveelheid regen of ik wel of niet ga. Aan de andere kant wil ik de kids iook niet teleur stellen.

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 87 guests