Essen

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Essen

Postby E10 » 11 Apr 2010 13:31

Bier en schnitzel smaakten prima. Mooie custom-made autohoes gescoord, bijna perfecte stofhoesjes voor de spoorstangen, gave NOS gordels, perfecte kopie van het spul dat onder de tank gebruikt werd, weer 2 biesjes erbij voor de verzameling, polijstset waar ik de komende tijd mee vooruit kan, hoop interessante folders en adresjes en 2 vermoeide voeten. Het heeft zich geloond!
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Essen

Postby Hirth » 11 Apr 2010 13:45

E10, heb jij een adres voor het materiaal voor onder de benzinetank? Wil er ook graag wat van bestellen.

Thanks,

Joris
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Essen

Postby E10 » 11 Apr 2010 13:58

Joris,
zoals je ziet is het (bijna) perfect. Het is wel iets lichter, maar het oude zal wel verkleurd zijn. De dikte klopt ook. Het enige dat ontbreekt is het dunne papier/karton-achtige laagje op de achterkant.

Te verkrijgen bij: isoproq.de / ralf-reinhard.krecht@gmx.de
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Vvoister
Posts: 592
Joined: 15 May 2006 08:11
Contact:

Re: Essen

Postby Vvoister » 12 Apr 2010 11:19

Het was weer een mooie beurs. Ik had het idee dat het wat rustiger was dan andere jaren. ik heb niet zo heel veel gescoord. Wel een leuk artikel uit een automagazine uit 1948, waarin staat omschreven dat ene pr. dr Porsche een nieuwe sportauto met middenmotor heeft ontwikkeld. Enkele schetsen er bij van nr 1. Een leuke aanvulling op de verzameling artikelen die ik al had.

Een ander item waar ik wel van onder de indruk was, was de 3-D printer. Dat is misschien ook wel wat om aan te schaffen met het forum. Slechts 12.000 euro. Kan mooi achterin het nieuwe busje. :D Als je zeldzame onderdelen hebt die niet meer voorhanden zijn, dan kun je die 3-D laten scannen en vervolgens opnieuw laten reproduceren door dit apparaat. Enig nadeel is misschien nog dat alles in kunststof wordt gereproduceerd, maar misschien dat we kunnen informeren naar een staalversie. :wink:

http://www.teilefabrik.de/

Image

Image
Erik
Porsche 356 SC
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Essen

Postby JDMM » 13 Apr 2010 16:16

Voor degenen die ook niet zijn geweest:

www.liebe-zu-ihm.be/article.php?id=588

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 99 guests