Tour
-
Re: Tour
Wij zaten duimen te draaien thuis. Zouden eigenlijk naar West Vlaanderen gaan voor een tour. Ging helaas niet door om nog steeds duistere redenen maar dat hoorden we vrij laat.
Misschien dat we dit jaar nog iets anders kunnen organiseren?
Bossie: Kon die spiegel nog tussen die kratjes Westvleteren?
Misschien dat we dit jaar nog iets anders kunnen organiseren?
Bossie: Kon die spiegel nog tussen die kratjes Westvleteren?

If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
-
Re: Tour
Oh, ik was wel thuis maar enkele uren en voor de rest op pad voor allerlei zaken.
Als je niet goed de tijd kunt nemen pas voor een venement om dit goed voor te bereiden of goed af te handelen en goed te briefen, dan doe je het beter niet. Althans, dat is mijn mening.
En wees gerust, ik heb de National Classic Tour gereden en heb daar veel gezien hoe het echt moet. Dus bij de 1e Westvlaamse Tour komt dat zeker goed.
Als je niet goed de tijd kunt nemen pas voor een venement om dit goed voor te bereiden of goed af te handelen en goed te briefen, dan doe je het beter niet. Althans, dat is mijn mening.
En wees gerust, ik heb de National Classic Tour gereden en heb daar veel gezien hoe het echt moet. Dus bij de 1e Westvlaamse Tour komt dat zeker goed.