M10 SW14
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
- horsepowerjunkie
- Posts: 1613
- Joined: 25 Sep 2010 19:34
- Location: 2165 BHP
- Contact:
Re: M10 SW14
lekker zelf vijlen en tappen
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
- Petwin
- Moderator
- Posts: 1021
- Joined: 21 May 2006 14:14
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: M10 SW14
Heb er pas een paar gemaakt...komt E10 met een website aan
Maar nu de vraag...waar zitten deze ?? Joris mag natuurlijk niet meedoen.
Maar nu de vraag...waar zitten deze ?? Joris mag natuurlijk niet meedoen.
Every Part a Piece of Art
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: M10 SW14
Van de voetpomp van de ruitensproeier of de frisse lucht kleppen?
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Re: M10 SW14
Petwin wrote:Heb er pas een paar gemaakt...komt E10 met een website aan
Maar nu de vraag...waar zitten deze ?? Joris mag natuurlijk niet meedoen.
Voor op je stangeh ?
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Petwin
- Moderator
- Posts: 1021
- Joined: 21 May 2006 14:14
- Location: Netherlands
- Contact:
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: M10 SW14
Dat had je er niet bij verteld.....
Type/jaar gebonden?
Type/jaar gebonden?
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: M10 SW14
Zekeringsmoer voor de inbusbout/stift waarmee de draagarmen vastgezet worden?
- Petwin
- Moderator
- Posts: 1021
- Joined: 21 May 2006 14:14
- Location: Netherlands
- Contact:
- horsepowerjunkie
- Posts: 1613
- Joined: 25 Sep 2010 19:34
- Location: 2165 BHP
- Contact:
Re: M10 SW14
Ik denk de borgmoeren voor de benzinekraan
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: M10 SW14
Petwin wrote:Is SW 17... ja Pre A only en Carrera
Dan haak ik af....
- Petwin
- Moderator
- Posts: 1021
- Joined: 21 May 2006 14:14
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: M10 SW14
horsepowerjunkie wrote:Ik denk de borgmoeren voor de benzinekraan
Nope
Every Part a Piece of Art
- Petwin
- Moderator
- Posts: 1021
- Joined: 21 May 2006 14:14
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: M10 SW14
Solex 40PBIC...alleen op een 1500S 528 te vinden....
Carbs zitten met M10 bouten op de ouderwetse gelaste inlaatspruistukken....
Verder De grote zandgegoten Solexen op de Carreras. (Niet dat ik daar ook maar iets van weet )
Carbs zitten met M10 bouten op de ouderwetse gelaste inlaatspruistukken....
Verder De grote zandgegoten Solexen op de Carreras. (Niet dat ik daar ook maar iets van weet )
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Every Part a Piece of Art
- horsepowerjunkie
- Posts: 1613
- Joined: 25 Sep 2010 19:34
- Location: 2165 BHP
- Contact:
Re: M10 SW14
Ik weet 'm : de moeren om de carburateurs vast te zetten.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 69 guests