Herhaalde oproep.
Mijn kapjes zijn incompleet en ik wil ze eventueel nagieten. Moet dan wel ongeveer weten hoe ze er uit moeten zien bij mijn ontbrekende delen.
Dus:
Wie weet of je nog aan de plastic beschermkapjes kunt komen die aan de vergrendeling van de stoelen zitten? Zo ja, waar, etc.?
Joma Parts heeft ze niet.
WIE KAN FOTO 'S VAN DEZE KAPJES MAKEN VANUIT MEERDERE ZIJDEN?
DAN KAN IK ZE LATEN REPRODUCEREN (ZIE LAATSTE BERICHT).
Groet,
Paul
Wie kan me helpen?
-
- Vvoister
Wellicht dat je de schrijver kunt mailen van het bewuste registry artikel en vragen of hij nog twee van deze kapjes zou willen gieten?
Ik heb nog even in de verschillende mappen van diverse levanciers gekeken, maar ik heb deze bewuste kapjes bij niemand in het programma gezien.
Kun je anders niet het beste vragen aan die man die ook de stoelbekleding doet van jouw auto. Hij sloop aan de lopende band de stoelen uit elkaar en heeft wellicht toegang tot een grote hoeveelheid kapjes. Al was het maar voor wat foto's.
Ik heb nog even in de verschillende mappen van diverse levanciers gekeken, maar ik heb deze bewuste kapjes bij niemand in het programma gezien.

Kun je anders niet het beste vragen aan die man die ook de stoelbekleding doet van jouw auto. Hij sloop aan de lopende band de stoelen uit elkaar en heeft wellicht toegang tot een grote hoeveelheid kapjes. Al was het maar voor wat foto's.
Erik
Porsche 356 SC
Porsche 356 SC
- Vvoister
Paul,
Ik weet niet of je de kapjes nog steeds zoekt, maar is dit niet wat voor je?
http://www.sierramadrecollection.com/st ... tail&p=935
Gr,
Erik
Ik weet niet of je de kapjes nog steeds zoekt, maar is dit niet wat voor je?
http://www.sierramadrecollection.com/st ... tail&p=935
Gr,
Erik
Erik
Porsche 356 SC
Porsche 356 SC
-
- Vvoister
-
- JDMM