6v / 12 V acculader voor weing

Alles wat je wil verkopen betreffende de Porsche 356 kun je hier plaatsen.
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

6v / 12 V acculader voor weing

Postby horsepowerjunkie » 17 Sep 2016 22:31

http://www.action.nl/catalog/product/vi ... egory/841/

over de kwaliteit kan ik natuurlijk niets zeggen, maar wel lekker goedkoop !
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
Petwin
Moderator
Posts: 1021
Joined: 21 May 2006 14:14
Location: Netherlands
Contact:

Re: 6v / 12 V acculader voor weing

Postby Petwin » 17 Sep 2016 23:16

Een stuk van de lage prijs zit 'm wellicht in de lage laadstroom capaciteit? Misschien is dat wel fijn juist met een oude lood accu. Als ik mijn Ctec niet op een tijdschakelaar aansluit en met intervallen laad, dan willen de platen nogal vlot droog komen te staan.

Voor die prijs, kun je er geen buil aan vallen lijkt me.
Every Part a Piece of Art
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: 6v / 12 V acculader voor weing

Postby horsepowerjunkie » 17 Sep 2016 23:26

Ja dat denk ik ook, en laad toch in 5 stappen.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
Petwin
Moderator
Posts: 1021
Joined: 21 May 2006 14:14
Location: Netherlands
Contact:

Re: 6v / 12 V acculader voor weing

Postby Petwin » 18 Sep 2016 07:04

Als je kijkt naar de complexiteit om zo'n ding, en veel andere electronica, te maken dan sta je af en toe paf dat het voor dat geld kan. De verpakking is waarschijnlijk duurder dan het ding zelf. En hier verdienen nog meerdere mensen aan....

Mijn pa zat in de 60-er jaren in de TV en Radio business. Toen spaarden mensen nog jaren om een Radio te kopen. Toen de Jappen op de markt kwamen was het begin van het einde al zichtbaar. Hij is er toen snel uitgestapt. Nu China electronica met de boat loads hier dumpt is de lol er in deze business helemaal af.

De consument profiteert hier wel af en toe van:)
Every Part a Piece of Art
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: 6v / 12 V acculader voor weing

Postby tbt2 » 18 Sep 2016 07:45

wegwerp maatschappij noemt zo iets, dezer dagen :( :( :( en word er niet beter op.

Aan zulke prijzen is het mssh verstandig dat je direct 2 van die acculaders koopt, voor je het weet is hij stuk.
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: 6v / 12 V acculader voor weing

Postby horsepowerjunkie » 18 Sep 2016 12:44

tbt2 wrote:Aan zulke prijzen is het mssh verstandig dat je direct 2 van die acculaders koopt, voor je het weet is hij stuk.


Op een ander (motorfietsen) - Forum wordt er lovend over gesproken. Dat ze bijvoorbeeld al jaren in gebruik zijn.
Het is onjuist om de presumptie te maken dat omdat het goedkoop is, het wel rommel zal zijn. Ik verkoop je er graag een voor het drievoudige, plak ik er een ander stickertje op. 8)
Het is net zoiets als met brillen, die kosten ook maar een paar knaken, en die worden toch voor honderden euro's verkocht.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
Petwin
Moderator
Posts: 1021
Joined: 21 May 2006 14:14
Location: Netherlands
Contact:

Re: 6v / 12 V acculader voor weing

Postby Petwin » 18 Sep 2016 15:03

ja maar das diesain LOL
Every Part a Piece of Art
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: 6v / 12 V acculader voor weing

Postby tbt2 » 19 Sep 2016 13:27

horsepowerjunkie wrote:
tbt2 wrote:Aan zulke prijzen is het mssh verstandig dat je direct 2 van die acculaders koopt, voor je het weet is hij stuk.


Op een ander (motorfietsen) - Forum wordt er lovend over gesproken. Dat ze bijvoorbeeld al jaren in gebruik zijn.
Het is onjuist om de presumptie te maken dat omdat het goedkoop is, het wel rommel zal zijn. Ik verkoop je er graag een voor het drievoudige, plak ik er een ander stickertje op. 8)
Het is net zoiets als met brillen, die kosten ook maar een paar knaken, en die worden toch voor honderden euro's verkocht.


wil nu nie zeggen dat rommel is maar veel gedendaagse elektronica en ander apparatuur gaan veel te snel stuk tegenover hun prijs en de herstelkosten zijn te duur geworden met gevolg... weg ermee en nieuwe kopen
Mijn zoon heeft zijn laptop 3jaar muis al vervangen en nu moederbord stuk :(

Een bril kan je niet met een acculader vergelijken goede lenzen kosten geld de montuur beslis je zelf wat je eraan heeft.
Een goedkope zonnebril koop je best niet doet meer slecht dan goed, dus beter wat geld uitgeven aan goede uv beschermende lenzen.

Trouwens ga er ééntje voor mijzelf halen kan ik niet laten liggen voor 11,99 euro. Als ze die bij ons liggen hebben natuurlijk.
bedankt voor de tip. :D

Return to “Te Koop”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 92 guests