Mijn petri stuur is in de verkoop door de aanschaf van een origineel 356A stuurtje zoals onderaan op de foto:

ECHTER:
Ik geraak er niet uit hoe ik de hornring moet monteren (of wat ik fout doe) op mijn stuur?
Ik heb alle nieuwe rubbers (foto's zijn even van het net geplukt):
-Eentje (vrij dun wandig) die aan de achterzijde van de hornring moet ( is een L-vormige rubber)
-Eentje dat tussen de metalen cup en de hornring komt.
Echter als ik deze laatste monteer en ik schroef de metalen cup met de 3 schroeven vast zit de hornring quasie vast tegen het stuur?
Deze ring wordt gebruikt om de claxons te bedienen, echter begrijp ik ook niet goed hoe deze constructie werkt?
Er komen 2 draden uit de stuurnaaf (eentje voor de lichten en eentje voor de claxons). De draden komen telkens van de koperen (geisoleerde) ringen op de stuurnaaf, waar op hun beurt de sleepcontacten constant contact hebben.
Een van de draden sluit men aan, aan de binnenkant van de metalen cup. Men moet deze echter kortsluiten met de hornring om de claxons te laten werken......maar waar maakt men dan contact ....in mijn geval geen beweging in te krijgen daar de hornring bijna fixed aan het stuur zit (ik zit zeer kortbij de gepolijste armpjes)
De 2 koperen veren op de achterkant van de hornring zijn tevens aanwezig alsook de 2 pennen op het stuur zelf om rotatie van de hornring tegen te gaan.
Hoop dat iemand me wat wijzer kan maken
Grts
Bart