droevig bericht

Voor technische vragen over je Porsche 356, kun je hier terecht en onze technische Gurus zullen proberen je weer op weg te helpen.
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

droevig bericht

Postby Richard » 15 Jan 2017 23:31

Ons bereikte dit droevige bericht; Edwin is overleden. Op dit forum bekend als Petwin. Hij was voor zaken naar de US en is daar in de nacht van donderdag op vrijdag in zijn hotelkamer overleden. De doodsoorzaak is hartfalen. Hij is slechts 54 jaar geworden en had behalve een hoge bloeddruk geen medische klachten. Hij laat vrouw en twee kinderen achter. De uitvaart is in besloten kring.
Edwin was forumlid van het eerste uur. Hij stond altijd voor iedereen klaar als het ging om hulp, onderdelen en het beantwoorden van 356 vragen. Hij was wereldvermaard expert op het vlak van 356's en heeft zijn kennis altijd actief gedeeld met iedereen. De bekendste manier waarop hij dat deed was met zijn Restostrips in het blad van de Porsche 356 Registry. Edwin had een enorm netwerk van vrienden en kennissen in de 356 wereld. We zullen hem missen en niet alleen om zijn enorme kennis van techniek en originaliteit van 356's. Edwin was iemand met veel humor, interesses, nieuwsgierigheid en enthousiasme. Als Edwin erbij was, was er reuring, lol en gelach. We zullen hem missen.
We wensen de nabestaanden heel veel sterkte.

Namens de moderatoren Bos, E10 en Richard
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Bos » 15 Jan 2017 23:35

Niet te vatten

Vaya con dios, Edwin

Meetings zullen nooit meer hetzelfde zijn
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: droevig bericht

Postby horsepowerjunkie » 15 Jan 2017 23:45

heel erg triest, sterkte voor de nabestaanden, we gaan hem hier op het forum heel erg missen.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: droevig bericht

Postby tbt2 » 16 Jan 2017 06:46

geen woorden voor :( Dit forum zal nooit meer hetzelfde zijn.

Mijn gedachten gaan vooral naar zijn nabestaanden. Veel sterkte!

Hij was een vader, werker, vriendelijk, behulpzaam , bereikbaar, talent, ...
User avatar
01RV
Posts: 352
Joined: 22 Oct 2015 16:58
Contact:

Re: droevig bericht

Postby 01RV » 16 Jan 2017 06:57

Bijzonder droevig nieuws, een groot verlies voor iedereen!

Sterkte aan de familie!

Roy
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
Q356
Posts: 10
Joined: 25 Apr 2016 17:45
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Q356 » 16 Jan 2017 08:04

Heel spijtig! Het moge hem goed gaan in de eeuwige 356-velden. Sterkte aan de familie!
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Pascal » 16 Jan 2017 08:08

Erg droevig nieuws. Veel sterkte voor het gezin en de familie die achter blijven.
User avatar
Turbo
Posts: 163
Joined: 19 Jul 2011 15:33
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Turbo » 16 Jan 2017 12:51

Niet te geloven !!

Sterkte aan de familie!
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: droevig bericht

Postby paul » 16 Jan 2017 17:25

Het verschrikkelijke nieuws had ons ook bereikt dit weekend en zoals bij iedereen als een donderslag bij heldere hemel. Een harde vloek volgde hierop uit onmacht op dit niet te bevatten onheil.

Edwin die energieke, aardige gast die altijd voor iedereen klaarstond. Het zal een groot gemis zijn op het forum en voor zijn forummaten.
Er zijn forumleden en forumleden. Maar Edwin was wat mij betreft een ere-forumlid.

We hebben Edwin al enige tijd niet gezien maar herinneren hem nog goed en hij zal altijd in onze gedachten blijven.

Wij wensen Inge en de kinderen veel sterkte in deze zware periode die ongetwijfeld gaat volgen.

Mirjam en Paul
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Hans 356C
Posts: 126
Joined: 01 Feb 2016 13:53
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Hans 356C » 16 Jan 2017 18:10

Niet te bevatten. Schrik en ongeloof zijn mijn eerste reacties. Familie en vrienden, heel veel sterkte met dit vreselijk verlies.
User avatar
Joske
Posts: 391
Joined: 13 Jul 2015 05:36
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Joske » 16 Jan 2017 19:31

Ik sta aan de grond genageld... niet te bevatten
Ik mailde donderdagavond/vrijdag nacht nog met hem ivm stukken die hij voor mij had laten verchromen... Hij was een fantastisch persoon en steeds klaar om te helpen... ik kende hem nog niet zo lang maar wat een verlies... ongelooflijk...

Veel sterkte voor de nabestaanden.
Hans en Ariane
Last edited by Joske on 16 Jan 2017 21:33, edited 2 times in total.
Rustbuster
Posts: 65
Joined: 24 Oct 2009 19:45
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Rustbuster » 16 Jan 2017 19:50

Inderdaad,niet te bevatten.
Wat een klap,toen ik zaterdagavond dit droevige nieuws kreeg te horen.
Altijd enthousiast,vol passie,perfectionist eerste klas,humor,enz.enz,
Wat een verlies voor ons allen en zijn familie.
Jammer dat we "je project" niet kunnen afmaken. :cry:

R.I.P. Edwin.

We will never forget you !
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: droevig bericht

Postby JDMM » 16 Jan 2017 20:14

Wat een tragische gebeurtenis inderdaad !
Zodra hij vrijdags thuis was uit Zwitserland, niet iedere week, zat hij hier koffie te leuten en hadden we het over de techniek.
Ik ben er volledig van ondersteboven.
En wat een groot verlies voor de hele 356 wereld.

Ik wens Inge en de kids alle mogelijke sterkte toe !

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Re: droevig bericht

Postby Robert » 16 Jan 2017 21:03

Met verbijstering lees ik zojuist dit bericht. Wat een tragisch nieuws... Wat mij bij blijft is dat Edwin ook bereid was op de meest simpele vragen een antwoord te geven of forumleden mee liet profiteren als hij spullen bestelde of liet produceren. Al het goede van Edwin is door jullie al beschreven maar zijn gevoel voor originaliteit, humor, perfectionisme, vakmanschap en behulpzaamheid blijven mij bij. Sterkte voor de familie en zijn vrienden van dit forum.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: droevig bericht

Postby E10 » 16 Jan 2017 21:51

Tsja, wat moet ik nog toevoegen? Ik leerde Edwin kennen toen ik net begonnen was aan mijn restauratie en hij aan het afbouwen van zijn Speedster begon. We liepen regelmatig bij elkaar naar binnen om naar de vorderingen te kijken. Edwin heeft me geleerd wat originaliteit is en wat daar voor nodig is om dat te bereiken. Het resultaat mag ik iedere dag aanschouwen en ik zal nooit meer met dezelfde blik naar mijn auto kijken.

We hebben vorige week nog gebabbeld over de website die hij gebouwd heeft maar nog niet af was, over de aanstaande keuring van zijn laatste project en over andere projecten. Altijd vol ideeen en plannen.

We zullen hem missen als 356 expert, als gangmaker tijdens meetings, maar vooral als vriend.

Ik wens de familie heel veel kracht toe om dit verlies te verwerken.

Return to “Vraag het de Wijzen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 83 guests