Bij een US uitvoering zijn de richtingaanwijzer en remlichten eenzelfde lampje (rood / buitenkant) en is het achterlicht apart (rood / binnenkant). Als je richtingaanwijzer naar rechts opstaat en je tegelijkertijd remt gaat enkel je linkerremlicht branden en je rechterremlicht blijft knipperen.
Bij een europees model zijn de remlichten en achterlicht eenzelfde lampje (rood / binnenkant) en is de richtingaanwijzer apart (amber / buitenkant). Als ik enkel de lens vervang met een europees model en ik zet de rechtse richtingaanwijzer aan terwijl ik rem, gaat de rechterzijde knipperen, en de linkerzijde gaat amberkleurig branden. En dit is wat niet mag in Belgie, amberkleurige remlichten.
Hoe los ik dit op dat de achterlichten en remlichten tesamen werken en de richtingaanwijzers apart zijn?
achterlichten us naar europees
- yellow356
- Posts: 224
- Joined: 12 Sep 2010 17:55
- Contact:
- horsepowerjunkie
- Posts: 1613
- Joined: 25 Sep 2010 19:34
- Location: 2165 BHP
- Contact:
Re: achterlichten us naar europees
uhhh hoe zat het ook al weer.
Ik dacht dat US twee draden heeft aangesloten en EU drie. Als je de drie draden wilt gebruiken moet je een lampje met dubbel filament gaan gebruiken. en dan aansluiten volgens het schema.
dat was het volgens mij derde draadje ligt er al.
Ik dacht dat US twee draden heeft aangesloten en EU drie. Als je de drie draden wilt gebruiken moet je een lampje met dubbel filament gaan gebruiken. en dan aansluiten volgens het schema.
dat was het volgens mij derde draadje ligt er al.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Return to “Vraag het de Wijzen”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests