Vandaag ben weer ik weer verder gegaan met het bevestigen van de deurrubbers. Die zitten er nu op. Maar met de demontage van de deurpanelen is er iets mis gegaan.
Ik ben een klein borgpennetje kwijt wat de klink op z'n plaats moet houden. Iemand enig idee waar je zoiets nog kan kopen??
Gr.
Waar?
- JDMM
- porsche 356 SC
- JDMM
- Vvoister
Ja Petwin dat dacht ik dus ook. Ik ben al bij verschillende van zulke boeren geweest. Iedereen kijkt er naar en zegt dat ze ze niet hebben, maaaar dat ze vast wel bij die en die te krijgen zijn. Ik weer daar naar toe en helaas. Ik heb ook al gezocht in het boek van Peter Hofmann. Hij heeft ze in ieder geval wel en hij noemt ze stift(jes). Maar goed een beetje onzin om die dingetjes uit Duitsland te laten komen.
Erik
Porsche 356 SC
Porsche 356 SC
- porsche 356 SC
Vvoister wrote:Ja Petwin dat dacht ik dus ook. Ik ben al bij verschillende van zulke boeren geweest. Iedereen kijkt er naar en zegt dat ze ze niet hebben, maaaar dat ze vast wel bij die en die te krijgen zijn. Ik weer daar naar toe en helaas. Ik heb ook al gezocht in het boek van Peter Hofmann. Hij heeft ze in ieder geval wel en hij noemt ze stift(jes). Maar goed een beetje onzin om die dingetjes uit Duitsland te laten komen.
Siemerink levert toch het programma van Peter hier in Nederland?
- JDMM
Erik,
Volgens het onderdelenboek moeten dit gegroefde cilindrische pennetjes zijn, 3 mm dik.
Ze worden op hun plaats gehouden ,voor zover ze niet meer vanzelf klemmen,door een uitsparing in de escutcheon (rozet ) die weer wordt aangedrukt door een veer.
Ik heb vanmiddag 4 stuks 3 mm spanstiftjes voor je opgezocht, maar E. is me voor zie ik.
Succes,
Jan.
Volgens het onderdelenboek moeten dit gegroefde cilindrische pennetjes zijn, 3 mm dik.
Ze worden op hun plaats gehouden ,voor zover ze niet meer vanzelf klemmen,door een uitsparing in de escutcheon (rozet ) die weer wordt aangedrukt door een veer.
Ik heb vanmiddag 4 stuks 3 mm spanstiftjes voor je opgezocht, maar E. is me voor zie ik.
Succes,
Jan.
- Vvoister
- Vvoister
Return to “Vraag het de Wijzen”