Edwin, de bug wordt aangebracht middels een tweedelige sticker. Na het verwijderen van het 2'de deel blijft alleen in dit geval het logo en de tekst open, inderdaad dus een negatieve mal. Met een speciale glass ets pasta http://www.glass-etching-kits.com/etching_supplies_orders.htm ets je vervolgens het logo in de ruit. Dit laat je vervolgens enkele minuten staan en vervolgens verwijder je de mal en spoel je de ruit af met water.
Wat betreft de verschillende versies, ja die zijn er. Ik geloof maar ben niet 100% zeker dat het logo afgebeeld in mijn eerdere post correct is voor speedsters en T2 coupe's. Er waren over de jaren inderdaad veranderingen. Als iemand de registrys back issue cd bij de hand heeft, zoek even door de artikelen van Ron Roland, hij heeft in een van zijn artikelen aandacht besteed aan de verschillende variaties.
Sigla script
- Hirth
- Hirth
Re: Sigla script
Andere maar related vraag, is iemand hier goed in het maken van artwork? Ik wil graag de bugs laten maken voor de optionele A wind wings maar ben niet zo een ster in het maken van art work.
- Hirth
Grappig dat hij gelijk al fout zit.
De logos die ik heb laten maken voor mijn februari 57 coupe zijn allen gechecked met een ongerestaureerde coupe 14 nummers verwijderd van die van mij. Voor coupes en cabs rondom dit tijd frame kan ik dus met redelijke waarschijnlijkheid stellen dat de bugs die ik heb correct zijn.
Ik heb twee vrienden van mij met zeer veel kennis op het gebied van Speedsters een mailtje gestuurd met de Sigla vraag, zal de uitkomst hier posten.
Wat betreft het maken van de logo's moet ik kijken of ik de gegeven nog ergens kan vinden, door een PC crash is veel verloren gegaan. Aan google search zou eenvoudig bedrijfjes aan het licht moeten brengen die ze voor je kunnen maken als je ze de art work stuurt. Er zijn ook kits te verkrijgen zodat je ze zelf kan maken. Kosten waren meer dan redelijk, meen mij te herrineren minder dan €40 voor alle logos
De logos die ik heb laten maken voor mijn februari 57 coupe zijn allen gechecked met een ongerestaureerde coupe 14 nummers verwijderd van die van mij. Voor coupes en cabs rondom dit tijd frame kan ik dus met redelijke waarschijnlijkheid stellen dat de bugs die ik heb correct zijn.
Ik heb twee vrienden van mij met zeer veel kennis op het gebied van Speedsters een mailtje gestuurd met de Sigla vraag, zal de uitkomst hier posten.
Wat betreft het maken van de logo's moet ik kijken of ik de gegeven nog ergens kan vinden, door een PC crash is veel verloren gegaan. Aan google search zou eenvoudig bedrijfjes aan het licht moeten brengen die ze voor je kunnen maken als je ze de art work stuurt. Er zijn ook kits te verkrijgen zodat je ze zelf kan maken. Kosten waren meer dan redelijk, meen mij te herrineren minder dan €40 voor alle logos
- Knick
in principe kan ik alle artwork maken, heb trouwens al een hele berg. Sigla voor de PreA bijv.
- Hirth
Speedster logo inderdaad net iets anders. Originele ruit op een 58
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Hirth
Will check with the owner. Zou geen slecht idee zijn als iemand een post zet op de registry met de vraag of speedster eigenaren hun ruit willen bekijken als ze denken dat deze origineel is.
Return to “Vraag het de Wijzen”