De plastieken covers van mijn achterruitontwaseming ontbreken.
Bij de restauratie zijn ze dit vergeten te plaatsen en is de bekleding er over getrokken.
Hoe kan ik nu zeker weten of deze aangesloten is op de verwarming en alsnog de covers kan plaatsen?
Achterruitontwaseming
- yellow356
Achterruitontwaseming
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- E10
- Moderator
Re: Achterruitontwaseming
Ik heb geen verstand van die moderne techniek
maar ik neem aan dat als je met een compressor lucht spuit in de ingang (dus daar waar de warme lucht in gaat), de lucht er aan de bovenkant uitkomt als het aangesloten is. Als je geen lucht voelt dan is het niet aangesloten (of je zit niet bij de juiste ingang........).

- tikra
Yellow,
welk type heb je? Bij onze B coupe van 1959 gaat er een pijpje onder het raam langs met kleine gaatjes ... om te zorgen dat deze niet beslaat .....mischien dat iemand een foto heeft van deze plastic covers .. maar misschien is ons auto ook anders? je weet maar nooit ... anders denk ik dat je deze vraag met foto's bij onze us vrienden onder authenticy moet plaatsen....
gr. Helge
welk type heb je? Bij onze B coupe van 1959 gaat er een pijpje onder het raam langs met kleine gaatjes ... om te zorgen dat deze niet beslaat .....mischien dat iemand een foto heeft van deze plastic covers .. maar misschien is ons auto ook anders? je weet maar nooit ... anders denk ik dat je deze vraag met foto's bij onze us vrienden onder authenticy moet plaatsen....
gr. Helge
Porsche 356 BT5 04/12/59 ruby red (6005)/ black (San Diego) plate "REDMAXX"
Porsche 356 C 1964 bali blue
Porsche 356 C 1964 bali blue
- yellow356
Het is een 356 C van 1965.
En waar moet ik ergens lucht inblazen ?
En waar moet ik ergens lucht inblazen ?
-
ronde opening in buurt van wielkas (beide zijden) achteraan die ook in verbinding staat met de deurdorpel
origineel waren deze verbonden met een flexibele buis met de warmtewisselaars van de uitlaat
origineel waren deze verbonden met een flexibele buis met de warmtewisselaars van de uitlaat
Stefan
Return to “Vraag het de Wijzen”