1958 AT2 1600S Coupé
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Waren als optie verkrijgbaar vanaf AT1 , maar heb ze zelf toegevoegd is veiliger.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Gordels aan passagierszijde geplaatst, bedankt E10 voor de levering!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
En weeral wat verder...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- E10
- Moderator
- Posts: 2474
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Sjiek!
- marc 356
- Posts: 371
- Joined: 06 Jan 2011 20:10
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Heel mooi, zulke gordels zouden ook nog in de mijne passen. Waar worden die aan bevestigd ?
Gr Marc
Gr Marc
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
@Marc,
Meer info hoe ze monteren hier, PETWIN had me nog de afmetingen voor de beugels doorgegeven.
Meer info hoe ze monteren hier, PETWIN had me nog de afmetingen voor de beugels doorgegeven.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- E10
- Moderator
- Posts: 2474
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Ik weet niet zeker of deze beugels ook bij de T5 nog gebruikt werden. De T6 had in ieder geval geen beugels maar ogen.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Klopt dacht dat het ook over een A ging, latere modellen hadden oogbouten.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Bezig met alles aan het klaarmaken om volgend wekend de motor er in te leggen, toen ik zag dat ik PETWIN z'n ventielspeling sticker nog niet geplaatst had, dus dan maar geplaatst en kan hij alvast nog iets schrappen van z'n lijstje die hij indertijd naar me toestuurde met "aandachtspunten"... we volgen z'n voorbeeld met het streven naar originaliteit.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- Joske
- Posts: 391
- Joined: 13 Jul 2015 05:36
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Knap!
- Hirth
- Posts: 1017
- Joined: 07 May 2008 19:34
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
01RV, Mooie motor! Nog wat punten van mijn kant. Zie het alsjeblieft niet als kritiek.
- Bobine latere versie, geen TK6A3
- Bobine heeft spades kan je loshalen en de bedrading als originaal vastzetten
- Bobine sticker, materiaal, afmeting, kleur en fonts
- Bedrading ontsteking, met thinner even de witte tekst verwijderen, ziet het er al weer origineler uit
- Leidingen filter, origineel had een enkele koperen tracer, niet de drie oranje. Heel lastig dit direct te doen tenzij je zelf leidingen gaat weven
- Boots voor verderlerkap zijn later type, origineel type is te koop
- Dynamo bedrading op een A was niet bruin maar wit met gele tracer
Succes, je auto ziet er prachtig uit
- Bobine latere versie, geen TK6A3
- Bobine heeft spades kan je loshalen en de bedrading als originaal vastzetten
- Bobine sticker, materiaal, afmeting, kleur en fonts
- Bedrading ontsteking, met thinner even de witte tekst verwijderen, ziet het er al weer origineler uit
- Leidingen filter, origineel had een enkele koperen tracer, niet de drie oranje. Heel lastig dit direct te doen tenzij je zelf leidingen gaat weven
- Boots voor verderlerkap zijn later type, origineel type is te koop
- Dynamo bedrading op een A was niet bruin maar wit met gele tracer
Succes, je auto ziet er prachtig uit
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Hirth wrote:01RV, Mooie motor! Nog wat punten van mijn kant. Zie het alsjeblieft niet als kritiek.
- Bobine latere versie, geen TK6A3
- Bobine heeft spades kan je loshalen en de bedrading als originaal vastzetten
- Bobine sticker, materiaal, afmeting, kleur en fonts
- Bedrading ontsteking, met thinner even de witte tekst verwijderen, ziet het er al weer origineler uit
- Leidingen filter, origineel had een enkele koperen tracer, niet de drie oranje. Heel lastig dit direct te doen tenzij je zelf leidingen gaat weven
- Boots voor verderlerkap zijn later type, origineel type is te koop
- Dynamo bedrading op een A was niet bruin maar wit met gele tracer
Succes, je auto ziet er prachtig uit
@ Hirth: Bedankt voor de Tips , zal zien wat ik nog ga aanpassen.
Hier korte teaser van de vorderingen aan de 356A : https://vimeo.com/201825402
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- 01RV
- Posts: 352
- Joined: 22 Oct 2015 16:58
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Nog enkele foto's...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
60' 356BT5 Super Roadster
- E10
- Moderator
- Posts: 2474
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Heel mooi! Die verlichting vanonder het dashboard is ook heel sjiek. En makkelijk bij het instappen in het donker 

- tbt2
- Posts: 628
- Joined: 04 Jan 2015 21:03
- Contact:
Re: 1958 AT2 1600S Coupé
Klasse! Deze zomer cars and coffee hé?
Return to “Project van.......”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests