Inmiddels zijn we 70-80 uur verder. De auto is voor 95% schoon. Ik ben
nu bezig met het laatste stuk aan de achterkant. V.w.b laswerk is 90%
klaar. De lower longitudinal (nederlandse vertaling?) zit erop. De
kriksteun ook (met dank aan Petwin voor de maten). Helaas kwam ik
afgelopen week nog een slecht stukje tegen in een achterwielkast dat dus
nog gerepareerd moet worden. Verder nog wat gaten dichtlassen die er
niet horen te zitten, nieuwe voorspatbordsteun erin zetten en de
verstevigingen voor de gordels. Na vele slapeloze nachten en een hoop
wijze raad van anderen (waaronder mijn vrouw en dat is toch een
belangrijke..) toch gekozen voor 3-puntsgordels. Origineel is het niet
maar (en ik citeer) je hoofd door de voorruit is ook niet erg origineel.
Tussendoor ook nog een groot deel van de motorbeplating schoongemaakt.
Het resterende gedeelte van de beplating (originele delen) is onderweg
en moet dus nog schoon gemaakt worden.
De afgelopen week was weer een goeie week voor TNT en Fedex. Maar
inmiddels ben ik bijna compleet. Het belangrijkste dat ik nog zoek zijn
de originele bouten om de voor- en achterklep mee te bevestigen en een
paar mooie rocker deco's. (aanbiedingen zijn welkom) Uiteraard zal ik de
komende maanden nog wel eens tot de ontdekking komen dat ik iets mis.
Ik geloof er nog steeds in dat ik volgend jaar ermee zal rijden, ondanks
de bedenkingen van anderen

Misschien komt het wel door mijn jeugdig
enthousiasme.....
Volgende week lig ik een paar dagen stop, maar met een goeie reden: 356
treffen in Montreux.
