Badges.

Hulpforum voor onderwerpen betreffende het werken op de site.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Badges.

Postby JDMM » 26 Jun 2012 22:18

Waar moet ik tegenwoordig zijn om een paar grill-badges bij te bestellen ? :shock:

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Badges.

Postby Richard » 26 Jun 2012 22:37

Binnenkort gaat de "winkel" weer open als alles volgens plan gaat.
Richard

'63 356B
stefan
Posts: 335
Joined: 28 May 2006 13:31
Contact:

Re: Badges.

Postby stefan » 27 Jun 2012 09:16

heb na de voorjaarsrit op verscheiden autootjes de badge gezien. dus, vorige week ook gemonteerd. heeft precies een rit gehouden dat ding. is aan de kant van de badge eraf geschurd. is er garantie op deze badges?

stefan

boven in
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Badges.

Postby Richard » 27 Jun 2012 09:44

Je ging natuurlijk weer op twee wielen door de bocht ;)
Er zijn al meer klachten hierover. Bij mij is er ook een pootje afgebroken dus voorzichtigheid is geboden; niet te strak aandraaien.

Het lijkt me de moeite waard om bij de leverancier aan te kloppen voor garantie.
Lukt dat niet moeten we nog zien hoe we de pijn verdelen. Een aantal mensen, waaronder ik zelf, gaan geld op tafel leggen om badges van Paul over te nemen.
Richard



'63 356B
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Badges.

Postby Bos » 27 Jun 2012 11:49

Strak plan om de leverancier aan te spreken, hier ook bingo
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: Badges.

Postby richard356 » 27 Jun 2012 21:31

Ja bij mij ook. Na het eerste ritje al afgebroken. Ik heb er maar gaatjes ingeboord en met m4 schroefjes vastgezet :oops:
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Badges.

Postby horsepowerjunkie » 27 Jun 2012 21:55

twee componenten metaallijm zorgt er bij mij voor dat de badge er nog op zit :shock:
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Badges.

Postby JDMM » 27 Jun 2012 23:01

Richard wrote:Je ging natuurlijk weer op twee wielen door de bocht ;)
Er zijn al meer klachten hierover. Bij mij is er ook een pootje afgebroken dus voorzichtigheid is geboden; niet te strak aandraaien.

Het lijkt me de moeite waard om bij de leverancier aan te kloppen voor garantie.
Lukt dat niet moeten we nog zien hoe we de pijn verdelen. Een aantal mensen, waaronder ik zelf, gaan geld op tafel leggen om badges van Paul over te nemen.



Zoals gezegd, een klodder siliconenkit onder het plaatje , en de moertjes niet te vast aandraaien.

De leverancier aanspreken is prima, maar ik vind dat iedereen met een kapotte badge direct een andere moet krijgen.
We hebben ten slotte badges te over.

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
stefan
Posts: 335
Joined: 28 May 2006 13:31
Contact:

Re: Badges.

Postby stefan » 28 Jun 2012 18:25

hoe willen jullie/we de leverancier aanspreken?
@JDMM: voordat je meneer of mevrouw schrijft, doe ik het zelf (schrijven bedoel ik dan)

groet,

stefan
uhhn
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Badges.

Postby Richard » 29 Jun 2012 08:33

Vanuit het oogpunt van "de consument" ben ik het helemaal met je eens Jan.

Maat het moet wel ergens vandaan komen. De leverancier zou idealiter de kosten moeten dragen want om dat nou te laten betalen door de mensen die van plan zijn de badges van Paul over te nemen... Slecht alternatief is de prijs per stuk omhoog om die pijn te delen. Dan betaal je meer omdat de kwaliteit minder is. :shock:

Ik vrees dat andere uit dezelfde voorraad hetzelfde probleem hebben. Die moet je dan heel voorzichtig monteren om niet hetzelfde resultaat te krijgen.

Mooiste is een nieuwe, verbeterde voorraad te krijgen.



De leverancier aanspreken is prima, maar ik vind dat iedereen met een kapotte badge direct een andere moet krijgen.
We hebben ten slotte badges te over.


Jan.[/quote]
Richard



'63 356B
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: Badges.

Postby richard356 » 29 Jun 2012 21:01

Ik had hem heel voorzichtig vastgezet. Ik heb meerdere badges en weet dat je voorzichtig en vooral niet te hard de moertjes moet aandraaien. Vast is dan ook vast. Helaas is mij dus eentje afgebroken door trilingen. Afgebroken is niet echte het juiste woord het is meer losgelaten. Het draadeind zit gelijmd op de badge en dat is dus niet met het juiste middel gebeurt. Omdat eentje dus was losgekomen heb ik de andere ook verwijderd van de badge. Ik moet zeggen zonder erg veel kracht te zetten met de hand, gaf hier de constructie ook de geest. De kwaliteit van het verlijmen van de draadeinden is gewoon niet goed. Ik weet dat de lijmverbindingen altijd een probleem zijn, zeker bij onze auto's met de trillingen van de motorklep. Beter zijn de badges met twee boutjes en moertjes om ze vast te zetten. Het is alleen jammer dat dit minder mooi is.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Badges.

Postby JDMM » 16 Jul 2012 21:24

Is er al nieuws over bij wie ik de verbeterde versie van de badges kan bestellen ?

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !

Return to “Individuele Hulp”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests