The week after....

Hulpforum voor onderwerpen betreffende het werken op de site.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: The week after....

Postby paul » 21 Aug 2011 20:37

Petwin wrote:Paul,

Op de inlogpagina krijg je twee mogelijkheden om in te loggen. Kun je dit weer terug brengen naar één?
Ook zou ik graag het vinkje (automatisch inloggen) verwijderd zien. Ik gebruik deze optie uit principe nooit en vind die extra clic vervelend.


Bij mij zie ik bij homepage maar 1 inlog-mogelijkheid. Dus ik kan je niet volgen, laat staan iets veranderen.
Probeer eens of dat bij jou verdwijnt door op de homepage, rechtsonder op "Delete all board cookies" te klikken. Mogelijk zit er nog een oud koekje van vorige stijl te vervelen.

Dat vinkje: Je kunt maar principes hebben. :roll: En ik respecteer dat ook, natuurlijk.
Maar ik zie de bui al hangen als ik dat vinkje weghaal. Krijg ik het verzoek om dat vinkje terug te plaatsen omdat iemand deze optie uit principe altijd gebruikt en die extra klik vervelend vindt.

Nu kunnen we een poll houden of het vinkje weg moet of niet maar er zijn belangrijker zaken in de Porsche 356 wereld, denk ik.
Denk daar maar eens over na. En als je klaar bent met denken en iets verstandig bedacht hebt, hoor ik het wel.
:mrgreen:
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Roger
Posts: 183
Joined: 01 Mar 2009 15:35
Location: Noord Brabant the Netherlands
Contact:

Re: The week after....

Postby Roger » 21 Aug 2011 20:40

Beter laat dan nooit maar mijn complimenten voor de nieuwe opzet!!
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: The week after....

Postby Pascal » 24 Aug 2011 11:49

Ook hier laat, maar niet minder gemeend... Ziet er goed uit man! Zie alleen wel, dat het "post reply" deel in Chrome in elk geval mis gaat met de uitlijning... Niet storend, maar kloppen doet ie niet!

Man, wat een verandering, en een zeer goede!
Terzijde, heb ook nog wel een rode voor de banner :mrgreen:

Nog een idee: Onderaan de pagina ook een "terugblader" stukje (net als bovenin "Board index" - "Welkom" - "Individuele Hulp")... Als je dan onderaan een topic zit, kun je eenvoudig terug!

Return to “Individuele Hulp”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests